Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Optimalizace procesu výdeje na pobočce internetového obchodu
Illek, Adam ; Juřica, Pavel (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Předmětem práce je nalezení způsobu optimalizace procesu výdeje na pobočce internetového obchodu. Za pomocí analýz procesů, grafického zpracování layoutu pobočky a skladu a analýzy primárních a sekundárních dat byl po jejich následném vyhodnocení vypracován návrh, který by měl proces výdeje zeštíhlit a snížit tak hodnoty sledovaných metrik procesu.
Optimalizace procesu výdeje na pobočce internetového obchodu
Illek, Adam ; Juřica, Pavel (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Předmětem práce je nalezení způsobu optimalizace procesu výdeje na pobočce internetového obchodu. Za pomocí analýz procesů, grafického zpracování layoutu pobočky a skladu a analýzy primárních a sekundárních dat byl po jejich následném vyhodnocení vypracován návrh, který by měl proces výdeje zeštíhlit a snížit tak hodnoty sledovaných metrik procesu.
Návrh marketingové strategie
Liszka, Tomáš
Liszka, T. Návrh marketingové strategie. Bakalářská práce. Brno: Mendelova uni-verzita v Brně, 2019. Bakalářská́ práce se zabývá začínající firmou v odvětví svatební kinematografie. Pro tuto firmu je navržena marketingová strategie. Návrhu předchází situační analýza a práce s primárními daty. Na základě těchto analýz je navržena marke-tingová strategie pro každou proměnnou marketingového mixu. Celá práce je roz-dělena na dvě části, literární rešerši a vlastní část práce. V literární rešerši jsou odborně vysvětleny pojmy a nástroje, které jsou následně využity ve vlastní části pro samotný návrh marketingové strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.