Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zhodnocení finanční situace podniku a návrh na financování reklamních aktivit
Baranyiová, Lucie ; Toman,, Petr (oponent) ; Ptáček, Roman (vedoucí práce)
Tato diplomová práce s názvem „Zhodnocení finanční situace podniku a návrh na financování reklamních aktivit“ se zabývá zpracováním zhodnocení současné finanční situace podniku prostřednictvím nástrojů finanční analýzy. Pomocí tohoto zhodnocení jsou následně zpracovány kroky pro realizaci a financování reklamních kroků.
Zhodnocení finanční situace podniku a návrh na financování reklamních aktivit
Baranyiová, Lucie ; Toman,, Petr (oponent) ; Ptáček, Roman (vedoucí práce)
Tato diplomová práce s názvem „Zhodnocení finanční situace podniku a návrh na financování reklamních aktivit“ se zabývá zpracováním zhodnocení současné finanční situace podniku prostřednictvím nástrojů finanční analýzy. Pomocí tohoto zhodnocení jsou následně zpracovány kroky pro realizaci a financování reklamních kroků.
Evaluation of branding of regional products in Chile with the focus on small wine producers
Dvořáková, Gabriela
Cílem diplomové práce je zjistit, jaké jsou preference zákazníků při nákupu vína v Chile, konkrétně na základě balení a vinařské etikety a zda malí producenti vína potřebují zahrnout branding do marketingové strategie. Regionální produkt začal být za poslední dobu v Chile poptávaným zbožím, proto bylo zkoumáno, zda také regionální produkty mohou být spojeny s brandigem. V diplomové práci byla analyzována literatura s korespondujícími průzkumy a studiemi. V praktické části byl použit dotazník na pilotní bázi, který zkoumal preference zákazníků při výběru láhve vína. Výsledek je však limitován, a to z důvodu nerepresentativního vzorku, který nemůže být zobecněn na populaci. Na základě výsledků pilotního dotazníku bylo možné zjistit, jak respondenti rozumí otázkám a kde je možné provést kroky k lepšímu porozumění otázek při dalším průzkumu. Dotazník vyplnilo 80 respondentů. Výsledky ukázaly, že 71,25 % respondentů se rozhodlo koupit láhev vína na základě značky (brandu) nebo jména vinařství. Dále respondenti označili jako nejdůležitější prvky na vinné etiketě značku, jméno vinařství, rok a místo původu. Na základě výsledků dotazníku byl předložen návrh doporučení pro další průzkum, a to ve formě rozhovoru a focus groups. Největším problémem je vizuální představa respondentů, která může být lehce zaměněna a výsledky mohou být zkresleny. Na základě dat byla navrhnuta strategie brandu jako návod pro malé vinaře. Tato diplomová práce je zpracovaná pro chilský projekt Vitrina Campesina a výsledky budou použity pro jeho účely.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.