Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zhodnocení stávajícího stavu stavby kravína v Zubčicích z hlediska mikroklimatických a stavebně technických podmínek
STUDENÁ, Sandra
Diplomová práce se zabývá konkrétní zemědělskou stavbou pro chov a ustájení dojnic ze stavebně technických a mikroklimatických podmínek a posuzuje, zda je daná stavba v souladu s těmito podmínkami. V teoretické části jsou popsány požadavky na mikroklima stájí, obecné a legislativní požadavky na kvalitu vnitřního prostředí, způsoby a přístroje k měření mikroklimatu a materiály a konstrukce stájových objektů pro chov skotu. Druhá (praktická) část této práce se zabývá průzkumem vybrané stavby. V této části je zkoumáno vnitřní mikroklima objektu stáje a stavebně technický stav konstrukcí na základě vlastního měření a šetření. Výsledky jsou pak zpracovány ve formě tabulek a grafů, dále zhodnoceny a jsou navržena opatření pro zajištění co možná nejlepších mikroklimatických podmínek po celý rok, nezávisle na ročním období.
Hodnocení žáka učitelem při odborném výcviku vzdělávacího oboru kadeřník
RŮŽIČKOVÁ ZAUMÜLLEROVÁ, Věra
Abstrakt (Anotace) Cílem této bakalářské práce je hodnocení žáků ve vyučovacím procesu dle stanoveného učebního plánu v návaznosti na ŠVP nejen v obecné rovině, ale i konkrétně, a to hodnocení žáka učitelem při odborném výcviku vzdělávajícího oboru Kadeřník. Tato práce si klade za úkol vymezit základní pojmy a ve stručnosti popsat problematiku hodnocení žáka nejen pedagogem, ale i žákem samým, včetně hodnocení výkonu jedince ze strany spolužáků. Dále si klade za cíl popsat psychologické aspekty a vzorce v samém důsledku hodnocení, a to jak ze strany učitele, žáka, spolužáků, ale i účastníků zainteresovaných v procesu hodnocení. Práce má teoreticko ? empirický charakter. Teoretická část popisuje hodnocení žáka učitelem při odborném výcviku se zaměřením na vzdělávací obor Kadeřník dle ŠVP. Popisuje metodu systematického pozorování žáka v rámci procesu hodnocení, možnosti analýzy a vyhodnocení žákova výkonu a formy vyjadřování výsledného hodnocení. Práce si také klade za cíl využít možnosti sebehodnocení žáka a zapojení spolužáků do hodnotícího procesu. V teoretické části je také věnována pozornost samotnému pojmu ?kadeřník,? všeobecný pohled na zmíněný pojem a v neposlední řadě přináší i současný náhled na tento vzdělávací obor, zařazení a popis oboru. V empirické části byl navrhnut systém hodnocení pro odborný výcvik vzdělávacího oboru a experimentálně ověří možnosti jejího využití v praxi. V rámci experimentu byly navrženy hodnotící archy pro sebehodnocení žáků, hodnocení výkonu žáka spolužáky a hodnocení žáka učitelem. Tyto archy byly během jednoho pololetí používány pro hodnocení při odborném výcviku. Výsledek experimentu byl ověřen prostřednictvím evaluačních dotazníků pro žáky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.