Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vnímání environmentálních aspektů sdělení v marketingové komunikaci
GRENAROVÁ, Kamila
Cílem této práce je identifikovat postoje spotřebitelů ke komunikaci environmentálních aspektů výrobků a podnikatelských aktivit a zhodnotit dopad na nákupní rozhodování spotřebitelů. Diplomová práce je rozdělena na dvě hlavní části. První část se věnuje zkoumání dané problematiky pomocí tuzemských i zahraničních literárních zdrojů. Praktická část diplomové práce je založena na dotazníkovém šetření a analýze získaných dat, na základě kterých jsou posléze vyhodnoceny zadané hypotézy. V závěru práce jsou popsány návrhy, výsledné zhodnocení a závěry diplomové práce.
Postoje spotřebitelů v oblasti odpovědné spotřeby
ZELENKA, Ondřej
Úvodní část této práce se zabývá literárním přehledem, konkrétně, definuje pojmy v oblasti spotřebního chování. Dále popisuje postoje spotřebitelů, jejich formování aspekty, které je mohou ovlivnit. Bližší pozornost je věnována problematice udržitelného rozvoje, udržitelné spotřeby a odpovědné spotřeby. Praktická část vychází z marketingového výzkumu. V závěru práce jsou navrženy konkrétní postupy či doporučení pro výrobce a obchodníky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.