Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace hotelu SwissHouse
CANDROVÁ, Noemi
Cílem této diplomové práce bylo na základě analýzy současného stavu marketingové komunikace navrhnout řešení pro zlepšení této komunikace. Autorka diplomové práce charakterizuje hotel SwissHouse, poté analyzuje užívané nástroje marketingové komunikace a na základě zjištění navrhuje řešení pro zlepšení marketingové komunikace hotelu SwissHouse.
Analýza efektivnosti přímé pošty při prodeji a aktivaci kreditních karet v České spořitelně, a.s.
Zitková, Iva ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Svobodová, Zdena (oponent)
Práce je zaměřena na akce přímého oslovení formou dopisu v České spořitelně, a.s. Cílem této práce je zjištění, zda a které z těchto kampaní zasílání dopisů byly efektivní. Je zde porovnáno 12 druhů dopisů z roku 2007 v oblasti prodeje a aktivace kreditních karet a sledován počet prodaných kreditních karet díky dané kampani a z toho počet aktivních karet po 2 měsících od kampaně. Na závěr jsou shrnuty prvky úspěšného dopisu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.