Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nástroje pro podporu elektronického podnikání
Šteigl, Martin ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je zhodnocení možnosti využití moderních elektronických a online nástrojů pro podporu efektivnějšího podnikání a fungování firmy. Hlavní důraz bude kladen na informační systém firmy. Případné zjištěné nedostatky současného informačního systému budou odstraněny návrhem souborů opatření vedoucích ke zlepšení situace a k optimálnímu stavu ve firmě. Součástí této práce bude také zhodnocení dalších online nástrojů, které mohou firmě pomoci především v její propagaci a e-marketingu. Práce je pro lepší názornost aplikována na konkrétní firmě, obecné postupy a analýzy lze ale všeobecně aplikovat na malé a střední firmy.
Návrh internetové propagace pro elektronický obchod
Němec, Pavel ; Kaňka, Mirek (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice návrhu online propagace pro konkrétní skupinu internetových obchodů. První část se zabývá objasněním pojmů, které jsou úzce spjaty s danou problematikou. V druhé části je analyzována dosavadní propagace internetových obchodů. V návrhové části je pak několik dílčích návrhů, které vedou ke zlepšení propagace e-shopů.
Promotion of fair trade products in fitness nutrition in the Czech republic
Nováková, Alice
Cílem této bakalářské práce je téma propagace zboží spravedlivého obchodu širšímu spektru lidí prostřednictvím online fitness magazínů. Práce je rozdělena do dvou částí. První teoretická část poskytuje informace o spravedlivém obchodu a volném obchodu, definuje základní pojmy týkající se spravedlivého obchodu a také uvádí aktuální problémy. Dále je zjišťována konkrétní situace výrobků spravedlivého obchodu v české fitness komunitě, prostřednictvým výsledků dotazníkových šetření. Tato práce odhaluje, jak propagovat produkty spravedlivého obchodu široké škále zákazníků. V závěrečných odstavcích této práce je vyhodnocen celý výsledek dotazníkového šetření a je diskutováno, zda mohou být tyto produkty úspěšně zařazeny do spojistosti fitness výživy.
Návrh internetové propagace pro elektronický obchod
Němec, Pavel ; Kaňka, Mirek (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice návrhu online propagace pro konkrétní skupinu internetových obchodů. První část se zabývá objasněním pojmů, které jsou úzce spjaty s danou problematikou. V druhé části je analyzována dosavadní propagace internetových obchodů. V návrhové části je pak několik dílčích návrhů, které vedou ke zlepšení propagace e-shopů.
Nástroje pro podporu elektronického podnikání
Šteigl, Martin ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je zhodnocení možnosti využití moderních elektronických a online nástrojů pro podporu efektivnějšího podnikání a fungování firmy. Hlavní důraz bude kladen na informační systém firmy. Případné zjištěné nedostatky současného informačního systému budou odstraněny návrhem souborů opatření vedoucích ke zlepšení situace a k optimálnímu stavu ve firmě. Součástí této práce bude také zhodnocení dalších online nástrojů, které mohou firmě pomoci především v její propagaci a e-marketingu. Práce je pro lepší názornost aplikována na konkrétní firmě, obecné postupy a analýzy lze ale všeobecně aplikovat na malé a střední firmy.
Internet jako prostředek komunikace a propagace firem
Procházková, Anna ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato práce se zabývá internetem jako prostředkem marketingové komunikace a propagace firem. Zahrnuje obecnou definici marketingové komunikace, integrované komunikace a online komunikace. Práce se také částečně věnuje významu internetu a jeho budoucnosti. Poskytuje přehled o aktuálním využití internetu jako média pro online prezentaci firem. Podrobněji se zabývá efektivní tvorbou webových stránek, grafickou a kontextovou reklamou, reklamou na sociálních sítích a online PR. Praktickou část tvoří popis využití internetu pro firemní propagaci a komunikaci u společnosti Clever Decision. Cílem této práce je zhodnocení internetu jako marketingového média, které se v současnosti stává stále oblíbenějším. Přínos pak tvoří doporučení pro společnost Clever Decision, která by měla zlepšit její internetovou prezentaci a zvýšit efektivnost marketingových aktivit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.