Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový výzkum prodejní sítě družstva Jednota, OD Tábor metodou mystery aktivit
Hronová, Jitka ; Hesková, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingový výzkum s pomocí metod Mystery Aktivit ve sféře spotřebních družstev. Nastiňuje vývoj spotřebního družstevnictví v České republice a historický vývoj vzniku Jednoty, OD Tábor. Praktická část je realizována v obchodních jednotkách Jednoty, OD Tábor, konkrétně v prodejnách zařazených do obchodního řetězce COOP TIP. Marketingový výzkum byl zaměřen na zjištění úrovně obsluhy a kvality nabídky zboží. Analyzované informace byly podkladem pro komparaci získaných výsledků z výzkumu jednotlivých prodejen a pro formulaci opatření na zvýšení efektivity marketingových činností spotřebního družstva Jednota, OD Tábor.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.