Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Videokonference ve škole
Karadžos, Petr ; Lustig, František (vedoucí práce) ; Stejskal, Martin (oponent)
NÁZEV: Videokonference ve škole AUTOR: Petr Karadžos KATEDRA: Katedra technické a informační výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: doc. RNDr. František Lustig, CSc. ABSTRAKT: Cílem teoretické části je podat rešerši videokonferenčních systémů z pohledu dělení podle využitelnosti ve vzdělávacím procesu, dále pak zpracování rešerše aplikačních řešení videokonferenčních systémů. Dalším prvkem teoretické části je osvětlení fungování videokonferencí na technické bázi. Tedy popis, jakým způsobem se navazuje spojení mezi dvěma a více systémy a jaké jsou zákonitosti přenosu multimediálních dat během videokonferenční relace. Předmětem empirické části je ověření použití videokonferencí jako technického výukového prostředku během vyučování v praxi. Jedná se o pilotní projekt, jehož výsledkem je závěr, respektive názor respondentů na to, jestli videokonference mají budoucnost ve školním prostředí. KLÍČOVÁ SLOVA: Videokonference ve škole, H.323, SIP, webinář, multimédia, ICT, Multicast, Moodle, GoToWebinar
Videokonference ve škole
Karadžos, Petr ; Lustig, František (vedoucí práce) ; Stejskal, Martin (oponent)
NÁZEV: Videokonference ve škole AUTOR: Petr Karadžos KATEDRA: Katedra technické a informační výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: doc. RNDr. František Lustig, CSc. ABSTRAKT: Cílem teoretické části je podat rešerši videokonferenčních systémů z pohledu dělení podle využitelnosti ve vzdělávacím procesu, dále pak zpracování rešerše aplikačních řešení videokonferenčních systémů. Dalším prvkem teoretické části je osvětlení fungování videokonferencí na technické bázi. Tedy popis, jakým způsobem se navazuje spojení mezi dvěma a více systémy a jaké jsou zákonitosti přenosu multimediálních dat během videokonferenční relace. Předmětem empirické části je ověření použití videokonferencí jako technického výukového prostředku během vyučování v praxi. Jedná se o pilotní projekt, jehož výsledkem je závěr, respektive názor respondentů na to, jestli videokonference mají budoucnost ve školním prostředí. KLÍČOVÁ SLOVA: Videokonference ve škole, H.323, SIP, webinář, multimédia, ICT, Multicast, Moodle, GoToWebinar

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.