Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Stratégia rozvoja cestovnej kancelárie Freibus s.r.o. po pandémii Covid-19
Freivaldová, Mária
Freivaldová, M., Strategie rozvoje cestovní kanceláře Freibus s.r.o. po pandemii Covid-19. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Předmětem bakalářské práce je zhodnocení současné situace cestovní kanceláře Freibus s.r.o. v důsledku celosvětové pandemie Covid-19 a následné formulování strategických návrhů, které povedou k rozvoji a zvýšení jejího povědomí. V literární rešerši práce jsou vymezeny základní teoretické poznatky cestovního ruchu, strategického managementu a analytických nástrojů. Pozornost v literární rešerši se současně věnuje i vymezení specifik koronaviru. Analytická část hodnotí vnější prostředí pomocí modelu PESTE a Porterova modelu pěti hybných sil. Vnitřní prostředí podniku je zanalyzováno rozšířeným marketingovým mixem 8P, týkajícího se cestovního ruchu a provedením finanční analýzy. K následnému zhodnocení identifikovaných faktorů slouží matice EFE a IFE, z nichž vyplývají doporučené návrhy. Konkrétní návrhy jsou nakonec časově ohraničené a ekonomicky podložené.
Návrh stratégie rekonštrukcie ubytovacieho zariadenia
Fajtová, Mária Lujza
Cílem bakalarské práce je návrh strategie rekonstrukce ubytovacího zařízení, který povede ke zvýšení konkurenceschopnosti. Využívá vnější a vnitřní analýzu s cílem navrhnout změny pro ubytovací zařízení. Nejprve byla provedena literární rešerše, která se zabývá pojmy cestovního ruchu a managementu, na kterou navazuje analytická a návrhová část. V analytické části je prostřednictvím PESTE analýzy a Porterova modela pěti hybných sil shodnotené vnější prostředí a prostřednictvím rozšířeného marketingového mixu 8P, doplněného o dotazníkové šetření byly zjištěny silné a slabé stránky jakož i informace, což by si lidé přáli jako součást zařízení. V dotazníku bylo osloveno 150 respondentů prostřednictvím online dotazníku jakož i osobně formou tišteného dotazníku. Některé otázky vycházeli z marketingového mixu 4C. Následně byla sestavena SWOT matice, která sloužila k určení některých strategických cílů. Výsledná strategie byla sestavena podle rozšířeného marketingového mixu 8P a zaměřuje se na zvýšení konkurenceschopnosti, zlepšení kvality a zvýšení povědomí o zařízení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.