Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv maloformátové plošné reklamy multimediálních děl na spotřebitele
Toufarová, Ivica
Toufarová, I. Vliv maloformátové plošné reklamy multimediálních děl na spotřebitele. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Diplomová práce se zabývá problematikou vlivu maloformátové plošné reklamy multimediálních děl na spotřebitele. Bylo formulováno devět předpokladů týkajících se efektivity maloformátových plakátů na filmová a divadelní díla a jejich umístění na plakátovacích plochách. K ověření předpokladů bylo využito eye trackingové technologie ve spojení s hloubkovými rozhovory a testy zapamatovatelnosti. Celkem bylo testováno 57 studentů Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně. Účastníci výzkumu byli rozděleni na dvě skupiny, přičemž bylo využito A/B testování. Cílem práce je poskytnout obecná doporučení pro tvorbu maloformátové plošné reklamy multimediálních děl a její umístění na plakátovacích plochách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.