Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza komunikační strategie občanského sdružení Green Doors v letech 2009-10
Bednářová, Ivana ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce Analýza komunikační strategie občanského sdružení Green Doors v letech 2009 - 2010 demonstruje aplikaci marketingových principů a technik v prostředí českého neziskového sektoru na případu občanského sdružení Green Doors. Toto sdružení se zabývá pracovní a sociální rehabilitací lidí, kteří onemocněli schizofrenií či jinou schizotypální poruchou. Práce popisuje a hodnotí jak celkovou komunikační strategii sdružení k různým cílovým skupinám, tak jednotlivé nástroje marketingové komunikace z hlediska naplňování různých teoretických přístupů. Na základě různých záměrů komunikace chápe sdružení komunikaci s vnějším prostředím na třech různých úrovních, a sice Marketingová komunikace, Fundraising a Sociální marketing. Práce zasazuje marketingovou komunikaci sdružení také do kontextu marketingového mixu, který byl pro potřeby nekomerční sféry rozšířen o další 4P - Public, Partnership, Policy a Purse String. Sociální marketingovou komunikaci pak analyzuje prostřednictvím metody sedmi bran, které představují jednotlivé bariéry v mysli příjemce sdělení, které nezisková organizace musí na cestě ke změně postoje či chování jedince překonat. Práce se rovněž snaží postihnout jednotlivé aspekty tržního prostředí, které mají vliv na fungování i komunikaci Green Doors a v tomto prostředí...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.