Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Porovnání strategických komunikací hlavního města Prahy a České republiky směrem k zahraničnímu a českému publiku v rámci oslav 100. výročí vzniku republiky
Růtová, Miriam ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
bakalářská práce se zaměřuje na destinační marketing. Nejprve se věnuje charakteristice marketingu lokalit a cestovního ruchu, jeho cílům, cílovým skupinám, možným úskalím a komunikačním aspektům, které představují hlavně eventy a atrakce destinace. Následně popisuje tuzemské komunikační agentury (celostátní CzechTourism a pražskou Prague City Tourism), jež mají za úkol propagovat buď celý český stát nebo pouze hlavní město Prahu. Třetí kapitola pak probírá a porovnává aktivity popsaných agentur v rámci minulého roku, kdy Česká republika společně se Slovenskem oslavovala 100. výročí založení Československa a další související historická výročí. Praktickou část pak tvoří kvantitativní dotazníkové še ření, jež se zabývá povědomím o oslavách historického jubilea mezi tuzemským a zahraničním obyvatelstvem České republiky
Komunikační strategie v cestovním ruchu Krajského úřadu Středočeského kraje
Krausová, Lucie ; Puklová, Liběna (vedoucí práce)
Práce přibližuje význam komunikace v cestovním ruchu a popisuje obecnou tvorbu komunikační strategie. Dále obsahuje existující komunikační strategii v cestovním ruchu Krajského úřadu Středočeského kraje a vlastní návrh komunikační strategie. V poslední části je komunikační strategie v cestovním ruchu Krajského úřadu Středočeského kraje zhodnocena a porovnána s návrhem. Přiloženy jsou propagační materiály úřadu a vlastní návrh propagačního letáku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.