Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Key Account Management ve vybrané obchodní firmě
NOVÁKOVÁ, Michaela
Tato bakalářská práce je zaměřena na key account management, zejména na proces zavádění a realizace key account managementu ve vybrané obchodní firmě. Teoretická část se věnuje studiu teoretických znalostí. Jsou zde popsány pojmy jako obchod, velkoobchod, maloobchod, management, řízení vztahů se zákazníky, řízení vtahů s klíčovými zákazníky a marketingový výzkum. Praktická část této práce popisuje proces zavádění a realizace key account managementu v obchodní společnosti Makro, České Budějovice a představuje kvantitativní marketingový výzkum zaměřený na názory klíčových zákazníků na key account management v Makru. Kvalitativní výzkum je založen na analýze strukturovaného rozhovoru s key account manažerem z Makra. Oba tyto výzkumy jsou poté vyhodnoceny. Cílem této práce je navrhnout možné změny ve společnosti Marko, pro lepší fungování key account managementu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.