Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Postoje žáků 2. stupně základní školy ke spolužákům se zdravotním postižením
REISINGEROVÁ, Alena
Cílem této bakalářské práce je zjistit postoje žáků 2. stupně základní školy ke spolužákům se zdravotním postižením. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část je zpracována na základě aktuální literatury a zabývá se jedincem se zdravotním postižením, definicí zdravotního postižení a osobností jedince se zdravotním postižením. Dalším tématem je žák se speciálními vzdělávacími potřebami, jeho možnosti vzdělávání a inkluzivní vzdělávání. Poslední kapitola je zaměřena na problematiku postojů, jejich změnu a postoje společnosti k jedincům se zdravotním postižením. Závěr této kapitoly i celé teoretické části se zabývá prosociálním chováním a morálkou v období dospívání. Praktická část je zpracována na základě kvantitativního výzkumného šetření a jejím cílem je zjistit postoje žáků 2. stupně základní školy ke spolužákům se zdravotním postižením.
Integrace z pohledu žáků běžných tříd.
BLÁHOVÁ, Dita
V teoretické části se zabývám vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Popisuji pojem integrace, její typy, modely a stupně. Následně se zaměřuji na problémy, se kterými se proces začleňování může potýkat a věnuji se integraci v souvislosti s druhem a stupněm postižení jedinců. Praktická část je zaměřena na proces integrace z pohledu spolužáků. Uvádím zde data získaná z dotazníkového šetření a porovnávám je s daty poskytnutými občanským sdružením Rytmus, které provedlo tentýž výzkum v roce 2008.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.