Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Propojení vzdělávacích oblastí Matematika a její aplikace a Člověk a společnost
ŠVEJDOVÁ, Veronika
Cílem diplomové práce bylo porovnat výuku finanční gramotnosti na druhém stupni vybraných základních škol a nižším stupni víceletého gymnázia. Z komparace vyplynula nejednotnost výuky finanční gramotnosti a potřeba řešení situace. Jedním z návrhů pro zlepšení výuky finanční gramotnosti je vytvoření sady pracovních listů, které vycházejí z rámcových vzdělávací programů pro základní vzdělávání a splňují standardy finanční gramotnosti pro základní školy a nižší stupně víceletého gymnázia.
Finanční gramotnost žáků středních škol
Novák, Michal ; Homolka, Jaroslav (vedoucí práce) ; Šeráková, Petra (oponent)
Bakalářská práce pojednává o tématu Finanční gramotnost žáků středních škol. Problematika úrovně finanční gramotnosti je v dnešní době stále diskutovanějším tématem s ohledem na možné důsledky nízké gramotnosti. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část slouží k vysvětlení a definování základních pojmů spojených s problematikou finanční gramotnosti. Mezi tyto pojmy patří například Standardy finanční gramotnosti, RPSN, inflace, rozpočet a další. Náplní praktické části je průzkum úrovně finanční gramotnosti na dvou vybraných středních školách. Pro praktickou část práce byli osloveni anonymním dotazníkem žáci 3. ročníků z Gymnázia a Obchodní akademie Pelhřimov a dále ze Střední průmyslové školy a Středního odborného učiliště Pelhřimov. Na základě provedeného průzkumu jsou navrženy možnosti zlepšení úrovně finanční gramotnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.