Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Experimentální softwarový hudební nástroj řízený změnou intenzity světla
Laborová, Anna ; Rajmic, Pavel (oponent) ; Dlouhý, Dan (vedoucí práce)
Práce představuje návrh a realizaci experimentálního softwarového syntezátoru Ljós užívající snímaní intenzity světla jako ovládacího prvku. Nástroj je realizován v prostředí programu Max/MSP a platformy Arduino, tělo ovladače je zhotoveno za pomocí technologie 3D tisku. Těžiště experimentálnosti spočívá v interaktivitě ovládání. Uživatel mění parametry syntezátoru pomocí světelného zdroje, konkrétně jeho intenzity.
Granular Synthesis in Music Production
Pečinka, Pavel ; Glembek, Ondřej (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
The focus of this thesis is on designing and creating a granular synthesis application for music production. The application is implemented as a VST3 plugin with the use of JUCE framework and C++ programming language and is capable of interfacing with Digital Audio Workstations, or DAWs for short, which are programs that serve as a central point for music producers, where they can create new sounds, mix songs and create audio recordings among many other things. The plugin is designed as a sampler, able to load a sample file containing audio data and use this data for further processing and playback. Evaluation of user tests indicates, that the application can be successfully used for music production as a granular synthesis instrument.
Experimentální software pro distribuci granulární syntézy do prostorového zvuku
Pospíšil, Tomáš ; Dlouhý, Dan (oponent) ; Indrák, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a realizací experimentálního softwaru, jehož úkolem je distribuce granulární syntézy do prostorového zvuku, konkrétně do oktofonního zvukového systému. Software je navržen jako VST3 zásuvný modul vytvořený pomocí frameworku JUCE. Mimo zmíněnou problematiku práce obsahuje také teoretické a technické poznatky spojené především s granulární syntézou, prostorovým zvukem a způsobem realizace výsledného softwaru. Konec této práce je věnován testovací fázi a přiblížení nedostatků výsledného softwaru.
VST plugin pro granulární syntézu s experimentálními formami nastavení vstupu i výstupu
Kalinič, Jan ; Dlouhý, Dan (oponent) ; Indrák, Michal (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o vývoji zásuvného modulu, který je schopen realizovat granulární syntézu za pomoci experimentálních způsobů nastavování hodnot parametrů. Grafické návrhy a plány byly vytvořeny v editoru vektorové grafiky Inkscape. Samostatný zásuvný modul byl naprogramován v jazyce C++ s využitím frameworku JUCE a technologie VST3. Pomocí tohoto modulu lze granulární syntézu provádět nad předem určeným vzorkem, ale i nad tokem zvukového kanálu digitální audio stanice. Součástí modulu jsou i bloky s ostatními druhy zvukové syntézy, které lze taktéž modifikovat experimentálními způsoby. Plug-in je díky svým vlastnostem možné v praxi aplikovat jako efekt nad jedním zvukovým kanálem v mixovací části audio stanice.
Experimentální softwarový hudební nástroj, jehož zvuk vzniká transformací video souboru a je řízen klaviaturou
Hromas, David ; Indrák, Michal (oponent) ; Dlouhý, Dan (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou experimentálního softwarového hudebního nástroje. Hlavním cílem je vytvoření hudebního nástroje, který bude schopen použít data z videa pro tvorbu zvuku. Projekt je tvořen ve vizuálním programovacím jazyku Max. V první části textu je probrána teorie, která je potřebná k vytvoření takového nástroje. Druhá část textu se věnuje návrhu jednotlivých částí nástroje, realizaci a hudebním možnostem nástroje.
Granular Synthesis in Music Production
Pečinka, Pavel ; Glembek, Ondřej (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
The focus of this thesis is on designing and creating a granular synthesis application for music production. The application is implemented as a VST3 plugin with the use of JUCE framework and C++ programming language and is capable of interfacing with Digital Audio Workstations, or DAWs for short, which are programs that serve as a central point for music producers, where they can create new sounds, mix songs and create audio recordings among many other things. The plugin is designed as a sampler, able to load a sample file containing audio data and use this data for further processing and playback. Evaluation of user tests indicates, that the application can be successfully used for music production as a granular synthesis instrument.
Experimentální softwarový hudební nástroj řízený změnou intenzity světla
Laborová, Anna ; Rajmic, Pavel (oponent) ; Dlouhý, Dan (vedoucí práce)
Práce představuje návrh a realizaci experimentálního softwarového syntezátoru Ljós užívající snímaní intenzity světla jako ovládacího prvku. Nástroj je realizován v prostředí programu Max/MSP a platformy Arduino, tělo ovladače je zhotoveno za pomocí technologie 3D tisku. Těžiště experimentálnosti spočívá v interaktivitě ovládání. Uživatel mění parametry syntezátoru pomocí světelného zdroje, konkrétně jeho intenzity.
Granulární syntéza a její aplikace
Sklenář, André ; URBAN, Ondřej (vedoucí práce) ; GUŠTAR, Milan (oponent)
Tato práce si klade za úkol popsat princip granulární syntézy, historii jejího vývoje a jednotlivé aspekty granulárního syntezátoru. Jejím cílem je seznámit hudebníka, skladatele či zvukaře s jejími detaily a zkonsolidovat znalosti technicky znalého uživatele či vývojáře hudební techniky. Práce u čtenáře předpokládá základy fyzikálních vlastností zvuku a jeho digitální reprezentace, stejně jako teoretické základy softwarové analýzy. Práce je rozdělena na dvě části. První část se věnuje teoretickým vlastnostem granulární syntézy a jejím použití v historii hudby i dnešní době. Druhá část představuje pratickou ukázku aplikace granulární syntézy ve formě zvukového zásuvného modulu v několika formátech a názorné ukázky jeho použití.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.