Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Člověk ve fotografii ve volnočasové pedagogice
KÁKONOVÁ, Viktorie
Bakalářská práce se zabývá rozvojem zájmu o kreativní činnosti v rámci fotografie. Teoretická část se zabývá pojmem volný čas a je rozdělena do podkapitol o pedagogice volného času, zájmu, animaci a pedagogovi volného času. Následně se věnuje historii fotografie 20. století a vztahu fotografie k volnému času. Dále pojednává o portrétu, který byl ústředním tématem pro fotografii člověka, a o jeho fotografování v přirozeném světle u okna, venku či s ateliérovým umělým osvětlením. Praktická část se věnuje výchovně vzdělávacímu projektu, který proběhl ve třech fotografických blocích v DDM s dětmi ve věku 10-13 let. Metodické listy popisují realizované bloky včetně námětu, úkolu, výchovně vzdělávacích cílů, motivace, techniky, materiálu, časové dotace, průběhu činnosti, hodnocení a reflexe realizované činnosti.
Role vybraných prvků výchovy prožitkem v profilaci pedagoga volného času
CEEOVÁ, Justina
Práce se zabývá přínosem výchovy prožitkem pro osobnostní rozvoj pedagoga volného času v rámci jeho profesní přípravy. Na základě teoretického zkoumání některých zásadních prvků výchovy prožitkem (dobrodružství, sebe-zkušenostního učení, cílené zpětné vazby) a klíčových kompetencí osobnosti pedagoga volného času potvrzuje přínos výchovy prožitkem pro rozvoj osobnosti. Zároveň charakterizuje, v čem tento přínos konkrétně pro pedagoga volného času spočívá. Ve svém závěru se práce zabývá otázkou, proč by měl být prostor pro rozvoj osobnosti také na vysokých školách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.