Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 297 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Globální ekonomičtí lídři a firemní kultura v 21. století
Vaněk, Patrik
Diplomová práce zkoumá, které světové regiony budou mít významný vliv na vývoj firemní a manažerské kultury (FMK) velkých mezinárodních společností (MNS) během 21. století. Pro predikování vývoje množství MNS byl vytvořen model zohledňující očekávaný vývoj významnosti ekonomik a očekávaný vývoj velikosti domácích trhů. Množství MNS bylo na základě předpokladu, že lze státy s obdobnými kulturními rysy seskupovat do kulturních shluků, sečteno. Výsledky práce naznačují, že v průběhu první poloviny 21. století lze očekávat oslabující vliv anglosaského shluku a zároveň posilování vlivu konfuciánského. Tento trend lze očekávat i v druhé polovině století. Predikce navíc naznačují možný výrazný nárůst vlivu jihoasijského shluku z důvodu očekávaného rozvoje Indie. Vliv zemí germánského, latinskoevropského a nordického shluku bude pravděpodobně pouze doplňkový. U ostatních shluků se významný vliv na globální úrovni neočekává.
Vliv pracovního prostředí na zaměstnance ve společnosti RABBIT Trhový Štěpánov, a.s.
Janková, Adéla
Janková, A. Vliv pracovního prostředí na zaměstnance ve společnosti RABBIT Tr-hový Štěpánov a.s. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Cílem bakalářské práce je prozkoumat a zhodnotit pracovní prostředí ve společ-nosti RABBIT Trhový Štěpánov a.s., provoz Jevíčko. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část popisuje pracovní prostředí, ergonomii, fyzické pracovní podmínky, motivaci, stres a firemní kulturu. Druhá část této práce je zaměřena na zhodnocení tamějšího pracovního prostředí, následně navržení doporučení pro jeho zlepšení na základě provedeného výzkumu.
Firemní komunikace v česko-německém prostředí
Strejčková, Eliška
Cílem bakalářské práce je zjištění komunikačních bariér mezi německou firmou ISOWA, GmbH a českou firmou ISOBAST, s. r. o. a návrh zlepšení vzájemné komunikace s ohledem na interkulturní rozdíly. Práce se skládá z části teoretické a praktické. Součástí praktické části jsou rozhovory s českými a německými respondenty, na jejichž základě jsou vytvořeny doporučení a konkrétní návrhy.
Řízení společenské odpovědnosti ve společnosti Česká spořitelna, a.s.
Semrádová, Iveta
Semrádová, I. Řízení společenské odpovědnosti v České spořitelně a.s. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016. Bakalářská práce se zabývá společenskou odpovědností v České spořitelně, která se prezentuje a je společensky odpovědná. Cílem práce je dle vybrané metodiky měření zodpovědět klíčové otázky ze všech tří CSR oblastí a určit v jaké úrovni se společnost nachází a jaký postoj k jednotlivým oblastem zaujímá. Výsledky jsou určeny nejen pro veřejnost a klienty České spořitelny, ale zejména pro společnost jako takovou, která si díky této metodice prověří své slabé a silné stránky z hlediska naplňování CSR. V závěru práce jsou navržena různá doporučení pro jednotlivé oblasti společenské odpovědnosti, například pro sociální oblast - pří-spěvek na členství ve spolku Rekola.
Interaktivní komunikace v příspěvkové organizaci
Svoboda, Filip
Bakalářská práce se zabývá vnitropodnikovou komunikací, interpersonálními vztahy, firemní kulturou a motivací k práci. V praktické části byly porovnány teoretické poznatky s výsledky kvantitativního (dotazníkového) šetření, které proběhlo v brněnské pobočce příspěvkové organizace Český hydrometeorologický ústav.
Role interného marketingu vo firemnej kultúre
Sieklová, Zuzana
Sieklová, Z. Role interního marketingu v podnikové kultuře. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Bakalářská práce pojednává o roli interního marketingu v podnikové kultuře. Teoretická část identifikuje prvky podnikové kultury a také faktory ovlivňující interní marketing a marketingovou komunikaci. Podle postupů uvedených v metodické části je vytvořena analýza trhu v České republice, analýza sekundárních dat poskytnutých společnostmi Accace Outsourcing s.r.o. a Socio-Rating Institute a.s. a analýza primárních dat získaných dotazníkovým šetřením. V části doporučení jsou uvedeny návrhy na zlepšení komunikace se zaměstnanci a dalšími zájmovými skupinami společnosti a změny sloužící k posílení firemní kultury a popularity zaměstnavatele. Hlavním doporučením pro podniky je zvýšení přítomnosti důvěry, která podporuje firemní kulturu a zefektivňuje interní komunikaci.
Image a identita FRRMS MENDELU v Brně: Vývoj mezi lety 2015 - 2020
Matyášová, Eliška
Tato diplomová práce se zabývá teoretickým ukotvením image a identity v univerzitním prostřední konkrétní instituce Fakulty regionálního rozvoje a mezinárodních studií Mendelovy univerzity v Brně. Cílem práce je analyzovat image a identitu této instituce a závěry šetření porovnat s výsledky ze stejného výzkumu z roku 2015. Na základě těchto výsledků navrhnout doporučení s cílem zlepšení organizačních procesů ovlivňujících image a identitu vnímanou zkoumanými stakeholdery.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 297 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.