Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Loutka a její využití při práci s literárním textem na 1. stupni ZŠ
Vebrová, Jana ; Marušák, Radek (vedoucí práce) ; Holemá, Irena (oponent)
Diplomová práce se ve své teoretické části zabývá možnostmi využití loutek v procesu edukace a dramatické výchovy. Cíleně se zaměřuje na využití loutek při práci s uměleckým textem. Nastiňuje vztah dítěte a loutky, jeho komunikaci a práci s ní. Dále upozorňuje na využití loutek i v jiných oblastech edukace. Tato práce seznamuje žáky se základními druhy loutek, způsoby jejich využití ve výuce a ukazuje možnosti jednoduché výroby loutek. Snaží se poukazovat na fantazii dítěte, která pomůže oživit předmět a následnou jednoduchost jeho použití. Dokazuje, že loutka může mít své místo v lekcích dramatické výchovy, které se zaměřují na literární text. Praktická část se zabývá výzkumem, který je zaměřený na lekce dramatické výchovy, které využívají aktivity s loutkou i bez ní. Přibližuje práci dítěte během školního roku a ukazuje posun v jeho práci i ve vztahu s loutkou. Diplomová práce nastiňuje řešení, jakým lze ozvláštnit školní výuku. Práce dokazuje důležitost loutek v edukačním procesu. Klíčová slova: - loutky - edukace - literární text - dramatická výchova - aktivita - inscenační proces - komunikace - loutkové divadlo - práce s loutkou

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.