Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Optimalizace ocelové prutové konstrukce
Lamoš, Radek ; Eliáš, Jan (oponent) ; Frantík, Petr (vedoucí práce)
Hlavním tématem práce je nalezení optimálních průřezů pro danou rámovou konstrukci a nabídnout investorovi nejlepší řešení pro realizaci. Cílem je obecně dostat do podvědomí statické chování této konstrukce, zaznamenat průběhy vnitřních sil při měnících se parametrech (zatížení, profil…) a ve výsledku navrhnout ideální řešení pro daný případ. Práce kombinuje statiku s navrhováním ocelových konstrukcí v praxi a mohla by posloužit jako informační zdroj pro praktické navrhování rámových konstrukcí s možností rozšiřování o další vstupní parametry a okrajové podmínky.
Statická analýza mostní konstrukce: Černý most v Hodoníně
Okánik, Michal ; Kala, Jiří (oponent) ; Sobek, Jakub (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá statickou analýzou Černého mostu ve městě Hodonín. Je zde popsána tvorba výpočtového modelu v systému ANSYS dle stávající projektové dokumentace, následně aplikace zatížení a okrajových podmínek (včetně řešení základové konstrukce umístěné na pilotách). Dále je zde uveden výběr zatížení, která jsou v práci použita pro ověření nosných částí konstrukce, zda-li vyuhovuje platným normám ČSN EN. Přílohou práce je ověření deformací pilot modelovaných v systému ANSYS s pilotami řešenými pomocí Obecné deformační metody vypočítané v programu MS Excel. Další přílohou práce je ověření únosnosti konstrukce na současné dopravní omezení hmotnosti vozidla na konstrukci.
Analytická optimalizace návrhu konstrukce
Šubíková, Magdaléna ; Vlk, Zbyněk (oponent) ; Hokeš, Filip (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analytickou optimalizací návrhu konstrukce. Navrhovaná konstrukce byla inspirována ocelovou konstrukcí rozhledny Bernard. Na dílčím modelu konstrukce byla provedena analytická optimalizace a statická analýza byla provedena pomocí obecné deformační metody. V programu Scia Engineer 20.0 byly vytvořeny dva modely k optimalizaci – jeden dílčí, druhý kompletní. Posouzen byl dopad optimalizace na hmotnost a cenu konstrukce.
Tvarová optimalizace stavební konstrukce
Kuzbová, Šárka ; Vlk, Zbyněk (oponent) ; Hokeš, Filip (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá tvarovou optimalizací vybrané nosné konstrukce. Výpočet je proveden ve výpočetním programu RFEM 6. Požadovaným záměrem je dosažení takového optimálního stavu, kdy má konstrukce nejnižší hmotnost a zároveň vyhovuje na mezní stav únosnosti a použitelnosti. Optimalizační procedura vybrané konstrukce je zaměřena na optimalizování polohy diagonál. Součástí bakalářské práce je také studie tvarové optimalizace zjednodušené staticky určité i neurčité konstrukce.
Tvarová optimalizace stavební konstrukce
Kuzbová, Šárka ; Vlk, Zbyněk (oponent) ; Hokeš, Filip (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá tvarovou optimalizací vybrané nosné konstrukce. Výpočet je proveden ve výpočetním programu RFEM 6. Požadovaným záměrem je dosažení takového optimálního stavu, kdy má konstrukce nejnižší hmotnost a zároveň vyhovuje na mezní stav únosnosti a použitelnosti. Optimalizační procedura vybrané konstrukce je zaměřena na optimalizování polohy diagonál. Součástí bakalářské práce je také studie tvarové optimalizace zjednodušené staticky určité i neurčité konstrukce.
Analytická optimalizace návrhu konstrukce
Šubíková, Magdaléna ; Vlk, Zbyněk (oponent) ; Hokeš, Filip (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analytickou optimalizací návrhu konstrukce. Navrhovaná konstrukce byla inspirována ocelovou konstrukcí rozhledny Bernard. Na dílčím modelu konstrukce byla provedena analytická optimalizace a statická analýza byla provedena pomocí obecné deformační metody. V programu Scia Engineer 20.0 byly vytvořeny dva modely k optimalizaci – jeden dílčí, druhý kompletní. Posouzen byl dopad optimalizace na hmotnost a cenu konstrukce.
Statická analýza mostní konstrukce: Černý most v Hodoníně
Okánik, Michal ; Kala, Jiří (oponent) ; Sobek, Jakub (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá statickou analýzou Černého mostu ve městě Hodonín. Je zde popsána tvorba výpočtového modelu v systému ANSYS dle stávající projektové dokumentace, následně aplikace zatížení a okrajových podmínek (včetně řešení základové konstrukce umístěné na pilotách). Dále je zde uveden výběr zatížení, která jsou v práci použita pro ověření nosných částí konstrukce, zda-li vyuhovuje platným normám ČSN EN. Přílohou práce je ověření deformací pilot modelovaných v systému ANSYS s pilotami řešenými pomocí Obecné deformační metody vypočítané v programu MS Excel. Další přílohou práce je ověření únosnosti konstrukce na současné dopravní omezení hmotnosti vozidla na konstrukci.
Optimalizace ocelové prutové konstrukce
Lamoš, Radek ; Eliáš, Jan (oponent) ; Frantík, Petr (vedoucí práce)
Hlavním tématem práce je nalezení optimálních průřezů pro danou rámovou konstrukci a nabídnout investorovi nejlepší řešení pro realizaci. Cílem je obecně dostat do podvědomí statické chování této konstrukce, zaznamenat průběhy vnitřních sil při měnících se parametrech (zatížení, profil…) a ve výsledku navrhnout ideální řešení pro daný případ. Práce kombinuje statiku s navrhováním ocelových konstrukcí v praxi a mohla by posloužit jako informační zdroj pro praktické navrhování rámových konstrukcí s možností rozšiřování o další vstupní parametry a okrajové podmínky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.