Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv rodinného prostředí na rozvoj hudebnosti dítěte v předškolním věku
Šmejkalová, Karolína ; Šobáňová, Barbora (vedoucí práce) ; Kodejška, Miloš (oponent)
Bakalářská práce bude zkoumat vliv rodiny na rozvoj hudebnosti dítěte předškolního věku. Teoretická část shrne dosavadní poznatky v oblasti hudebnosti dítěte ve věku do 6 let. Praktická část bude zaměřena na výzkum v mateřských školách. Pomocí dotazníkové metody budou zjišťovány informace o aktuálních podmínkách pro rozvoj hudebnosti dětí v rodinném prostředí. Otázky budou určeny rodičům, které bych ráda osobně oslovila v mateřských školách na Chomutovsku. Výsledky výzkumu budou porovnány se staršími údaji doc. PaedDr. Miloše Kodejšky, CSc, který v uplynulých letech provedl podobný výzkum ve stejném okrese. Klíčová slova Předškolní dítě, vývoj předškolního dítěte, rodina, hudební schopnosti
Využití netradičních technik a pomůcek ve výtvarných činnostech v mateřské škole s ohledem na bezpečnost a zdraví dítěte.
PETRÍKOVÁ, Vladimíra
Bakalářská práce se zabývá otázkou využívání netradičních technik a pomůcek ve výtvarných činnostech v mateřské škole a do jaké míry se dodržuje bezpečnost a zdraví dětí při těchto aktivitách. Teoretická část je zaměřena na vývoj předškolního dítěte, netradiční techniky a pomůcky a zásady bezpečnosti práce u dětí v souvislosti s Rámcovým vzdělávacím programem. Praktická část se zabývá vyhodnocením dotazníku zaměřeným na zjišťování využívání netradičních technik v mateřské škole a na dodržování bezpečnosti. V přílohách jsou přiloženy některé druhy netradičních výtvarných technik.
Vliv rodinného prostředí na rozvoj hudebnosti dítěte v předškolním věku
Šmejkalová, Karolína ; Šobáňová, Barbora (vedoucí práce) ; Kodejška, Miloš (oponent)
Bakalářská práce bude zkoumat vliv rodiny na rozvoj hudebnosti dítěte předškolního věku. Teoretická část shrne dosavadní poznatky v oblasti hudebnosti dítěte ve věku do 6 let. Praktická část bude zaměřena na výzkum v mateřských školách. Pomocí dotazníkové metody budou zjišťovány informace o aktuálních podmínkách pro rozvoj hudebnosti dětí v rodinném prostředí. Otázky budou určeny rodičům, které bych ráda osobně oslovila v mateřských školách na Chomutovsku. Výsledky výzkumu budou porovnány se staršími údaji doc. PaedDr. Miloše Kodejšky, CSc, který v uplynulých letech provedl podobný výzkum ve stejném okrese. Klíčová slova Předškolní dítě, vývoj předškolního dítěte, rodina, hudební schopnosti

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.