Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
ROZVOJ VÝTVARNÉ TVOŘIVOSTI DĚTÍ PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU VE VOLNÉM ČASE S POUŽITÍM RŮZNÝCH VÝTVARNÝCH TECHNIK
HRADECKÁ, Klára
Práce se zabývá rozvojem výtvarné tvořivosti dětí předškolního věku pomocí použití různých výtvarných aktivit. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá popisem pojmů jako tvořivost, tvořivá osobnost, výtvarná tvořivost, dětská tvořivost a výchova k tvořivosti. Další kapitola se soustředí na předškolní věk, jeho specifika ve vývoji dítěte v tomto věku, představivost a výtvarný projev v předškolním věku. Zaměřuji se zde také na volný čas, volný čas dětí, pedagogiku volného času, osobnost pedagoga volného času a výtvarnou činnost ve volném čase. Teoretická část pojednává též o didaktických zásadách výtvarné činnosti. V praktické části bakalářské práce, popisuji jednotlivé výtvarné činnosti, které jsem s dětmi uskutečnila v rámci výtvarného projektu. U každé aktivity je poznamenán úkol, motivace, výtvarně technické informace, materiál, vzdělávací a výchovný cíl a závěrečné hodnocení.
Rozvoj výtvarné tvořivosti dětí předškolního a mladšího školního věku ve volném čase (Výtvarný projekt - Voda)
MALEČKOVÁ, Jana
Práce je zaměřena na rozvoj výtvarné tvořivosti dětí předškolního a mladšího školního věku ve volném čase, pomocí výtvarného projektu - voda. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje pojmy jako tvořivost, výtvarná tvořivost, různá hlediska tvořivosti, charakteristika tvořivé osobnosti, zejména dětské, a celkový rozvoj a výchovu k tvořivosti. Dále popisuje charakteristické zvláštnosti dětí předškolního a mladšího školního věku, didaktické zásady, plánování a přípravu na výtvarnou činnost. V poslední kapitole je nastíněn fenomén volný čas, zejména pak volný čas dětí, osobnost pedagoga volného času a význam hry, hrové a zájmové aktivity dětí. V praktické části bakalářské práce jsou popsány jednotlivé výtvarné činnosti, které jsem s dětmi realizovala během výtvarného projektu. U každé činnosti je rozepsán cíl, motivace, pomůcky, samotný průběh činnosti, závěr a reflexe činnosti. Hry jsou prokládány pohybovými aktivitami.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.