Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Destinační značka Řecka a její role ve vnímání image země
Vejražková, Lenka ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Dragonová, Kateřina (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá destinační značkou Řecko se zaměřením na její image. Cílem diplomové práce je zhodnocení turistické pozice Řecka v ČR, hlubší prozkoumání vnímaného obrazu destinace a následné navržení efektivnější komunikace. Metodickými vstupy jsou kvantitativní průzkumná sonda v podobě dotazníkového šetření, na kterou navazuje kvalitativní výzkum metodou skupinových rozhovorů. Výstupem dotazníkového šetření je nalezení vztahu Čechů k destinaci Řecko, vyhodnocení účinnosti marketingové komunikace, nalezení mezery mezi identitou a image destinace Řecko a vyhodnocení rozdílů ve vnímání značky Řecko mezi Řeky a Čechy. Skupinové rozhovory povedou k hlubšímu porozumění dané problematice. Na závěr práce dojde ke komplexnímu propojení a zhodnocení současného stavu a k jeho konfrontaci se stavem potenciálním.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.