Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh a realizace učební pomůcky „LOGIK“
Pučegl, Pavel ; Krček, Petr (oponent) ; Marada, Tomáš (vedoucí práce)
Postupné dosluhování a nepříliš velká spokojenost s provedením stávajících panelů pro výuku předmětu „Logické řízení a programovatelné automaty“ vedlo Ústav automatizace a informatiky Vysokého učení technického v Brně k rozhodnutí ke zkonstruování nové učební pomůcky „LOGIK“. Tato pomůcka by měla pomoci při praktickém ověřování znalostí nabytých při výuce předmětu. Studenti by měli mít možnost na této pomůcce realizovat zapojení úloh pomocí kombinačních a sekvenčních logických obvodů. Cílem této práce je návrh a následná realizace této učební pomůcky tak, aby mohla být v budoucnu skutečně použita při výuce.
Měření přijímače pro pozemní digitální televizi DVB-T
Kobza, Jaromír ; Džubera, Jakub (oponent) ; Kratochvíl, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá rozborem a úpravami přijímače digitálního televizního vysílání set-top box. Je zaměřena na jeho vlastnosti, parametry a měření. Důležitým prvkem je možnost analýzy právě zobrazovaného paralelního transportního toku a řešení tohoto problému. Důkladně je zde rozebrán princip tuneru a jeho měření. Objevují se zde snímky osciloskopu v jednotlivých místech řetězce pro zobrazení na TV přijímači. Set-top box je upraven pro požadavky měření ve školní laboratoři a doplněn o výstup transportního toku. Součástí práce je laboratorní úloha.
Měření přijímače pro pozemní digitální televizi DVB-T
Kobza, Jaromír ; Džubera, Jakub (oponent) ; Kratochvíl, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá rozborem a úpravami přijímače digitálního televizního vysílání set-top box. Je zaměřena na jeho vlastnosti, parametry a měření. Důležitým prvkem je možnost analýzy právě zobrazovaného paralelního transportního toku a řešení tohoto problému. Důkladně je zde rozebrán princip tuneru a jeho měření. Objevují se zde snímky osciloskopu v jednotlivých místech řetězce pro zobrazení na TV přijímači. Set-top box je upraven pro požadavky měření ve školní laboratoři a doplněn o výstup transportního toku. Součástí práce je laboratorní úloha.
Návrh a realizace učební pomůcky „LOGIK“
Pučegl, Pavel ; Krček, Petr (oponent) ; Marada, Tomáš (vedoucí práce)
Postupné dosluhování a nepříliš velká spokojenost s provedením stávajících panelů pro výuku předmětu „Logické řízení a programovatelné automaty“ vedlo Ústav automatizace a informatiky Vysokého učení technického v Brně k rozhodnutí ke zkonstruování nové učební pomůcky „LOGIK“. Tato pomůcka by měla pomoci při praktickém ověřování znalostí nabytých při výuce předmětu. Studenti by měli mít možnost na této pomůcce realizovat zapojení úloh pomocí kombinačních a sekvenčních logických obvodů. Cílem této práce je návrh a následná realizace této učební pomůcky tak, aby mohla být v budoucnu skutečně použita při výuce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.