Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Modernizace traťového úseku Vladislav-Třebíč
Tumpach, Jan ; Korkisch, Ivo (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout modernizaci traťového úseku Vladislav-Třebíč pro rychlost 120 km/h. V rámci práce bude navržena konstrukce železničního svršku, odvodnění a vypracovaný výkaz výměr.
Rekonstrukce železniční tratě Chrudim - Borohrádek mezi km 13,847 a km 16,750
Veits, Lukáš ; Bombera, Ing Jan (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je úprava geometrických parametrů koleje a rekonstrukce železničního svršku jednokolejné trati č.016 Chrudim - Borohrádek v úseku km 13,847 - 16,750. Při rekonstrukci je potřeba řešit železniční přejezdy podle platných právních předpisů a navrhnout obnovu odvodnění.
Ochrana obce před extravilánovou vodou
Matějková, Jana ; Roubcová, Ing Radka (oponent) ; Milerski, Rudolf (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá ve své první části povrchovým odtokem a opatřením proti tomuto jevu. Je zde vysvětleno, co to povrchový odtok je a jaké jsou nejčastější metody na ochranu půdy proti povrchovému odtoku a tím způsobené vodní erozi na svazích. V druhé části práce posuzuje ohrožení obce Otaslavice na Vyškovsku extravilánovou vodou. Řešení se zaměřuje na využití současných zařízení pro odvod povrchových vod a jejich kapacitu ve vztahu k n-letosti přívalových srážek a jimi způsobeného odtoku. Pro vyhodnocení odtoku je využita Směrnice pro výpočet odtoku z VMP a pro posouzení kapacity vodohospodářských zařízení HEC-RAS 4.1.0.
Rekonstrukce železniční trati Olomouc hl.n. - Nezamyslice mezi km 69,877 a km 75,583 včetně návrhu technologie prací
Fabiánová, Lucie ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce je úprava geometrických parametrů koleje a rekonstrukce železničního svršku v úseku mezi železniční stanicí Pivín a železniční stanicí Bedihošť v km 69,877 – 75,583 na jednokolejné železniční trati č.301 Olomouc hl.n. – Nezamyslice se snahou o maximalizaci traťové rychlosti. Při rekonstrukci je potřeba řešit také železniční přejezdy a železniční zastávku Čelčice podle platných právních předpisů. V rámci rekonstrukce bude navržena také obnova stávajícího odvodnění a návrh technologie práce.
Rekonstrukce železniční tratě Chrudim - Borohrádek mezi km 13,847 a km 16,750
Veits, Lukáš ; Bombera, Ing Jan (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je úprava geometrických parametrů koleje a rekonstrukce železničního svršku jednokolejné trati č.016 Chrudim - Borohrádek v úseku km 13,847 - 16,750. Při rekonstrukci je potřeba řešit železniční přejezdy podle platných právních předpisů a navrhnout obnovu odvodnění.
Ochrana obce před extravilánovou vodou
Matějková, Jana ; Roubcová, Ing Radka (oponent) ; Milerski, Rudolf (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá ve své první části povrchovým odtokem a opatřením proti tomuto jevu. Je zde vysvětleno, co to povrchový odtok je a jaké jsou nejčastější metody na ochranu půdy proti povrchovému odtoku a tím způsobené vodní erozi na svazích. V druhé části práce posuzuje ohrožení obce Otaslavice na Vyškovsku extravilánovou vodou. Řešení se zaměřuje na využití současných zařízení pro odvod povrchových vod a jejich kapacitu ve vztahu k n-letosti přívalových srážek a jimi způsobeného odtoku. Pro vyhodnocení odtoku je využita Směrnice pro výpočet odtoku z VMP a pro posouzení kapacity vodohospodářských zařízení HEC-RAS 4.1.0.
Rekonstrukce železniční trati Olomouc hl.n. - Nezamyslice mezi km 69,877 a km 75,583 včetně návrhu technologie prací
Fabiánová, Lucie ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce je úprava geometrických parametrů koleje a rekonstrukce železničního svršku v úseku mezi železniční stanicí Pivín a železniční stanicí Bedihošť v km 69,877 – 75,583 na jednokolejné železniční trati č.301 Olomouc hl.n. – Nezamyslice se snahou o maximalizaci traťové rychlosti. Při rekonstrukci je potřeba řešit také železniční přejezdy a železniční zastávku Čelčice podle platných právních předpisů. V rámci rekonstrukce bude navržena také obnova stávajícího odvodnění a návrh technologie práce.
Modernizace traťového úseku Vladislav-Třebíč
Tumpach, Jan ; Korkisch, Ivo (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout modernizaci traťového úseku Vladislav-Třebíč pro rychlost 120 km/h. V rámci práce bude navržena konstrukce železničního svršku, odvodnění a vypracovaný výkaz výměr.
Pohybová aktivita užovky stromové v Poohří ve vztahu k silničnímu tělesu
LAPÁČKOVÁ, Kateřina
Tato práce je zaměřena na chování užovky stromové (Zamenis longissimus) v Poohří ve vztahu k rušné komunikaci protínající její areál výskytu. Aby se užovka vyhnula přecházení silnice, využívá propustky pod ní a tak je schopná silnici překonat bezpečně. V této studii hadi nejvíce využívali propustků v červenci při jejich vrcholové aktivitě. Jeden z nejužívanějších propustků byl propustek 2, pravděpodobně z důvodu jeho umístění poblíž umělého líhniště. Hadi začínali aktivovat v 8:00 ráno a svou aktivitu končili v 19:00 večer. V této studii vrcholila jejich aktivita mezi 16. a 18. hodinou odpolední a v rozmezí teplot 21 - 25°C. Nebyl nalezen žádný mrtvý dospělec užovky stromové na silnici, ale našla se přejetá mláďata tohoto druhu, která nebyla znalá místního nebezpečí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.