Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Cenová elasticita poptávky a akční slevy
Zeman, Jaroslav ; Škrdlík, Miloš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou slevových akcí. Vyhodnocení a návrhy úspěšné slevové akce vychází z analýzy cenové elasticity poptávky. Právě znalost cenové elasticity poptávky produktů je klíčovým atributem této práce. Na základě reálných dat analyzuje cenovou elasticitu produktů, ale navrhuje i jak lépe vytvářet a plánovat akční slevy v návaznosti na stanovené cíle obchodníka.
Využití controllingu v podniku
Nevrlová, Lucie ; Hanušová, Helena (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na využití controllingu v podniku. Vybraná společnost bude analyzovaná v období let 2019 a 2020. Práce je rozdělena na tři části. První část se zabývá teoretickými poznatky o controllingu. Praktická část zahrnuje metodu výpočtu vícestupňového příspěvku ke krytí fixních nákladů a tvorbu zisku. V poslední části jsou uvedeny vlastní návrhy na zlepšení.
Využití controllingu v podniku
Nevrlová, Lucie ; Hanušová, Helena (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na využití controllingu v podniku. Vybraná společnost bude analyzovaná v období let 2019 a 2020. Práce je rozdělena na tři části. První část se zabývá teoretickými poznatky o controllingu. Praktická část zahrnuje metodu výpočtu vícestupňového příspěvku ke krytí fixních nákladů a tvorbu zisku. V poslední části jsou uvedeny vlastní návrhy na zlepšení.
Cenová elasticita poptávky a akční slevy
Zeman, Jaroslav ; Škrdlík, Miloš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou slevových akcí. Vyhodnocení a návrhy úspěšné slevové akce vychází z analýzy cenové elasticity poptávky. Právě znalost cenové elasticity poptávky produktů je klíčovým atributem této práce. Na základě reálných dat analyzuje cenovou elasticitu produktů, ale navrhuje i jak lépe vytvářet a plánovat akční slevy v návaznosti na stanovené cíle obchodníka.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.