Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vegetariánství jako spotřebitelský trend
Dvořáková, Anna ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Cílem diplomové práce je kompletní analýza vegetariánství, jakožto spotřebitelského trendu, včetně prognózy dalšího potenciálu tohoto trendu pro oblast retailingu v České republice. Práce se zabývá vlivem různých aspektů vegetariánství na trh v České republice. V práci je nejdříve charakterizováno vegetariánství jako takové. Následně je popsána strana nabídky vegetariánských produktů na českém trhu, značení vegetariánských potravin a jejich dostupnost. Poté se práce zabývá spotřebitelem, jeho nákupním rozhodovacím procesem ve vztahu k vegetariánským výrobkům a marketingovými strategiemi, které se v souvislosti s vegetariánskými výrobky používají. Práce je doplněná dotazníkovým šetřením a závěrečnou SWOT analýzou. V práci byl identifikován tržní potenciál vegetariánských výrobků s jedním konkrétním druhem positioningu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.