Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza konkurence a potřeb zákazníků ve vztahu k tvorbě podnikatelského záměru
PETRLE, Milan
Význam malého a středního podnikání je opravdu důležitý. Malé a střední popdnikání vytváří pracovní pozice a konkurenční prostředí. V těchto dnech jsou ale tito podnikatelé ve velmi svízelné situaci. Trend globalizace ničí malé a střední podnikatele, kteří nedosahují patřičného obratu a dostatečného zisku. V této bakalářské práci bylo hlavním tématem vytvoření podnikatelského záměru pro podnikatele Zbyňka Zlesáka. Analýza konkurence a zákazníků byla velmi důležitá při tvorbě záměru. Největší konkurence hrozí ze strany nadnárodní společnosti JYSK, která hodlá vstoupit na tamější trh s nábytkem. Tento podnikatelský záměr je vytvořen pro podnikatele Zbyňka Zlesáka. Tento podnikatel má vlastní prodejnu nábytku, ve které prodává velký sortiment nábytku a doplňků. V současné době chce založit truhlářskou firmu, kde bude zaměstnávat dva zaměstnance, jednoho truhláře a jednoho pomocného dělníka. Truhlářství bude vyrábět nábytek jednak v malosériově a tak i na zakázku. Tyto produkty se poté budou prodávat v podnikatelově prodejně nábytku. Zbyněk Zlesák bude financovat tento záměr převážně z vlastních zdrojů. V případě schválení programu podpory ROZVOJ Evropskou komisí a následné vyhlášení výzvy k tomuto programu, má podnikatel možnost podat žádost o dotaci k ČMZRB. V případě poskytnutí dotace, je připraven ji použít na nákup strojů a vybavení. Tento plán pomůže podnikateli uvědomit si souvislosti a aspekty, které by při svých rozhodnutích a činech při zakládání podniku nemusel uvědomit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.