Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Efekt koučování na kompetence manažerů
Spilková, Karolína ; Šípová, Ivana (vedoucí práce) ; Kašická, Jana (oponent)
Diplomová práce se věnuje efektu koučování pozitivního leadershipu na kompetence manažerů. Teoretická část práce vysvětluje pojem leadershipu a jeho teorie. Blíže se soustředí na jeho rozvoj s hlavním důrazem na koučování pozitivního leadershipu. Dále pak představuje koncept koučovacích kompetencí manažerů s jeho jednotlivými částmi a také metody měření a dosavadní výzkumy tohoto jevu. Cílem empirické části bylo ověřit, zda trénink koučování pozitivního leadershipu u manažerů signifikantně zvýší hodnotu jejich kompetencí. Vzhledem k výzkumné povaze této diplomové práce byl využit longitudinální terénní pre-post design výzkumu. Také byla zohledněna moderující role tzv. procesních proměnných. Výsledná analýza nepotvrdila vztah mezi intervencí koučování pozitivního leadershipu a zvýšením kompetencí manažerů. Došlo ale k signifikantnímu zvýšení komponenty kompetencí - pracovního spojenectví, a to za předpokladu, že byl tento vztah moderován procesní proměnnou - integrita kouče, blíže popsána v kapitole 4.3. Pokud jde o praktické důsledky, výsledky naznačují, že program koučování pozitivního leadershipu může být cenný jako aplikovaná pozitivní intervence, která pomáhá manažerům rozvíjet koučovací kompetenci pracovní spojenectví. Výsledky je nutné interpretovat v kontextu organizačních změn obou...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.