Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Průzkum trhu a podnikatelský záměr zvoleného podniku osobních služeb
NĚMCOVÁ, Radka
Tématem diplomové práce byl {\clqq}Průzkum trhu a podnikatelský záměr zvoleného podniku osobních služeb`` aplikovaný na Svatební agenturu MERCI, jejímž základním produktem je {\clqq}svatba na klíč``. Hlavním cílem byla analýza aktuálních tržních podmínek a návrh konkrétního podnikatelského plánu. Jedním z dílčích cílů se stal návrh zakladatelského rozpočtu, sestavení formuláře ke zjištění potřeb a přání klientů a zjištění podkladů potřebných k sestavení daňového přiznání. Z elektronického dotazníkového šetření se zjistilo, že trvá zájem o služby svatební agentury a potencionál možných klientů je dostatečný pro vznik další drobné firmy v této oblasti podnikání. Finanční náročnost je pro zakladatelku firmy přijatelná, neboť náklady spojené se založením svatební agentury jdou z vlastních zdrojů. Byly vypracovány čtyři rozpočty na různě finančně náročné svatby jako podklad pro teoretický výpočet výsledku hospodaření a následného zpracování daňového přiznání daně z příjmů fyzických osob. Byla provedena analýza aktuálních tržních podmínek, především obecného a oborového okolí podniku. Na jejím základě byl sestaven návrh konkrétního podnikatelského plánu včetně návrhu podnikatelského rozpočtu a vypracováno fiktivní daňové přiznání za první rok podnikání, čímž byly splněny cíle diplomové práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.