Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza dynamických parametrů železničního svršku
Holemý, Ondřej ; Pazdera, Luboš (oponent) ; Smutný, Jaroslav (vedoucí práce)
Moje diplomová práce se zabývá provozním testováním vybraných konstrukcí kolejového svršku „in situ“. Pro účely měření byly vybrány dva úseky bez a s podpražcovými podložkami, na kterých se prováděla měření. Tato měření byla následně zhodnocena. Výsledkem je posouzení o vhodnosti či nevhodnosti pražců s podpražcovými podložkami pro železniční dopravu.
Sledování kvality geometrických parametrů koleje v úsecích s podpražcovými podložkami
Grygar, Zdeněk ; Trejtnar, Radek (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Práce je věnována hodnocení geometrických parametrů koleje v úseku s podpražcovými podložkami a možnosti porovnání výsledků nivelace a měřícího vozu. V práci byly shrnuty výsledky měření nivelace na obou zkušebních úsecích Havlíčkův Brod – Okrouhlice, žst. Planá nad Lužnicí a jejich vyhodnocení.
Studie rekonstrukce železniční stanice Prostějov hl.n.
Raif, Lukáš ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce byla rekonstrukce železniční stanice Prostějov hl. n. Byla navržena nová nástupiště a přístup na nástupiště tak, aby vyhovovala pohybu osob se sníženou schopností pohybu a orientace. Dále bylo nově navrženo uspořádání kolejí a kolejová rozvětvení. Součástí práce bylo také odvodnění železniční stanice a návrh železničního svršku a spodku.
Rekonstrukce železniční stanice Milevsko
Křemen, Tomáš ; Kubrt, Petr (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce byla rekonstrukce železniční stanice Milevsko. Byla navržena nová nástupiště a přístup na nástupiště tak, aby vyhovovala pohybu osob se sníženou schopností pohybu a orientace. Dále bylo nově navrženo uspořádání kolejí a kolejová rozvětvení.
Rekonstrukce železniční stanice Milevsko
Křemen, Tomáš ; Kubrt, Petr (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce byla rekonstrukce železniční stanice Milevsko. Byla navržena nová nástupiště a přístup na nástupiště tak, aby vyhovovala pohybu osob se sníženou schopností pohybu a orientace. Dále bylo nově navrženo uspořádání kolejí a kolejová rozvětvení.
Analýza dynamických parametrů železničního svršku
Holemý, Ondřej ; Pazdera, Luboš (oponent) ; Smutný, Jaroslav (vedoucí práce)
Moje diplomová práce se zabývá provozním testováním vybraných konstrukcí kolejového svršku „in situ“. Pro účely měření byly vybrány dva úseky bez a s podpražcovými podložkami, na kterých se prováděla měření. Tato měření byla následně zhodnocena. Výsledkem je posouzení o vhodnosti či nevhodnosti pražců s podpražcovými podložkami pro železniční dopravu.
Studie rekonstrukce železniční stanice Prostějov hl.n.
Raif, Lukáš ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce byla rekonstrukce železniční stanice Prostějov hl. n. Byla navržena nová nástupiště a přístup na nástupiště tak, aby vyhovovala pohybu osob se sníženou schopností pohybu a orientace. Dále bylo nově navrženo uspořádání kolejí a kolejová rozvětvení. Součástí práce bylo také odvodnění železniční stanice a návrh železničního svršku a spodku.
Sledování kvality geometrických parametrů koleje v úsecích s podpražcovými podložkami
Grygar, Zdeněk ; Trejtnar, Radek (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Práce je věnována hodnocení geometrických parametrů koleje v úseku s podpražcovými podložkami a možnosti porovnání výsledků nivelace a měřícího vozu. V práci byly shrnuty výsledky měření nivelace na obou zkušebních úsecích Havlíčkův Brod – Okrouhlice, žst. Planá nad Lužnicí a jejich vyhodnocení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.