Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vnímání značky zaměstnavatele v bankovním sektoru ČR u studentů VŠ s ekonomickým zaměřením
Jankovcová, Šárka ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Palíšková, Marcela (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je posoudit vnímání jednotlivých bank v České republice generací Y, jako jejich potenciálních zaměstnavatelů a na základě zjištění doporučit, jaké faktory je vhodné reflektovat při úpravách strategie budování značky zaměstnavatele. Tyto cíle budou zjišťovány prostřednictvím dotazníkového šetření mezi studenty vysokých škol s ekonomickým zaměřením, jako mezi zástupci generace Y. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou uvedené a objasněné pojmy, které jsou pro problematiku zásadní. V praktické části je krátce charakterizován bankovní systém v České republice, funkce a role České národní banky. Dále je uvedena stručná charakteristika vybraných obchodních bank. Následně je uvedeno vyhodnocení dotazníkového šetření mezi studenty vysokých škol s ekonomickým zaměřením, které přineslo jistá zjištění. Nejlépe ze všech vybraných bank je mezi studenty jako potenciální zaměstnavatel vnímána ČNB, a to téměř ve všech zjišťovaných aspektech. Ostatní (obchodní) banky, na které byl v dotazování brán zřetel, jsou, jako potenciální zaměstnavatelé, vnímány podobně. Existuje tu tedy velká možnost bank zaměřit se na jeden prvek a v tom se odlišit od ostatních. Nejdůležitější zjištění z provedeného průzkumu jsou na závěr porovnávány s výsledky průzkumů The Most Desired Company, Universum a TOP Zaměstnavatelé.
Změny bankovních poplatků ve vybraných bankách v období zostřené konkurence
HANOUSKOVÁ, Michaela
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu změn v bankovních poplatcích ve vybraných třech bankách od roku 2006 do roku 2015. Z důvodu široké škály bankovních poplatků jsou vybrány pouze poplatky připadající v úvahu pro běžného bankovního klienta, který využívá pouze některé bankovní služby a jehož profil sestavil Ing. Petr Nacher, majitel serveru www.bankovnipoplatky.com, na základě údajů získaných od českých bank. Cílem práce je zaznamenání vývoje těchto bankovních poplatků a změn v nabídce běžných účtů vybraných bank v období před a po hospodářské krizi a pod tlakem klientů bank. Pro to, aby byl naplněn tento cíl, byla shromážděna data týkající se bankovních poplatků ze sazebníků bank, následně byla tato data zaznamenána do tabulek a v samotné bakalářské práci jsou pro každý rok vy-hodnoceny změny v poplatcích a v nabídce běžných účtů bank. Výsledkem této analýzy je to, že banky jsou velice ovlivněny konkurenčním prostředím, a tudíž je způsob zpoplatnění služeb týkajících se typického klienta obdobný. Bankovní sektor nebyl příliš zasažen hospodářkou krizí, tudíž výsledky nevykazují žádné viditelné změny před a po období této krize. Bylo vyhodnoceno, že bankovní poplatky se zvyšují, avšak náklady klienta tuto tendenci nemají díky nabídce balíčků bankovních služeb. V závěru práce jsou navíc uvedena doporučení pro typického bankovního klienta, jak by mohl na poplatcích ušetřit. Také jsou vyhodnoceny trendy, které banky zavádějí pro nalákání většího objemu klientů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.