Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Advanced methods of searching the game tree of 3-dimensional Tic-Tac-Toe
Dvořák, Pavel ; Valla, Tomáš (vedoucí práce) ; Šámal, Robert (oponent)
V této práci zkoumáme poziční hry, zejména pak vícerozměrné piškvorky. Porovnáváme existující pokročilé algoritmy (Pn-search, Db-Search, λ-search) pro řešení pozic v pozičních hrách. Algoritmy nasazujeme na domény her 43 a 53 , což jsou první netriviální připady trojrozměrných piškvorek. Paralelizujeme Pn-search pro případ, kdy existuje více počátečních pozic. Pn-search aplikujeme jako jed- novláknovou úlohu a řešíme, jak sdílet transpoziční tabulku s vyřešenými poz- icemi. Hlavním a čistě teoretickým výsledkem je charakterizace grupy auto- morfismů kombinatorické krychle nd se stejnou množinou linií jako vícerozměrné piškvorky. Toto je zobecnění Silvera [The American Mathematical Monthly, Vol. 74, No. 3, 1967], který popsal automorfismy hry 43 . 1
Advanced methods of searching the game tree of 3-dimensional Tic-Tac-Toe
Dvořák, Pavel ; Valla, Tomáš (vedoucí práce) ; Šámal, Robert (oponent)
V této práci zkoumáme poziční hry, zejména pak vícerozměrné piškvorky. Porovnáváme existující pokročilé algoritmy (Pn-search, Db-Search, λ-search) pro řešení pozic v pozičních hrách. Algoritmy nasazujeme na domény her 43 a 53 , což jsou první netriviální připady trojrozměrných piškvorek. Paralelizujeme Pn-search pro případ, kdy existuje více počátečních pozic. Pn-search aplikujeme jako jed- novláknovou úlohu a řešíme, jak sdílet transpoziční tabulku s vyřešenými poz- icemi. Hlavním a čistě teoretickým výsledkem je charakterizace grupy auto- morfismů kombinatorické krychle nd se stejnou množinou linií jako vícerozměrné piškvorky. Toto je zobecnění Silvera [The American Mathematical Monthly, Vol. 74, No. 3, 1967], který popsal automorfismy hry 43 . 1

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.