Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie pro uvedení těstovin s hmyzím proteinem na trh
Šulc, Marek
Šulc, M. Návrh marketingové strategie pro uvedení těstovin s hmyzím proteinem na trh. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce se zaměřuje převážně na specifika marketingových strategií produktů s obsahem hmyzího proteinu. První část práce se zabývá rešerší literatury a studií, které souvisejí se zkoumanou problematikou. V druhé části je pak proveden průzkum českého trhu a následně je navrhnuta marketingová strategie včetně kvantifikace nákladů pro vstup nového produktu, obsahujícího hmyzí protein, na trh.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.