Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Soubor didaktických pomůcek pro samostatnou práci učitele se skupinou dětí v zoo
HLADKÁ, Alžběta
V rámci této diplomové práce vznikl výukový program "Pouští a prérií" zaměřený na vybrané savce a jejich geografický výskyt. Jeho součástí je sada didaktických materiálů a pomůcek pro samostatnou aktivitu učitele se skupinou žáků 2. až 5. třídy ZŠ v Zoo Hluboká. V práci jsou nejdříve popsány cíle, význam a výhody vzdělávání v zoologických zahradách včetně zaměření na Zoo Hluboká. Dále seznamuje s výukou biogeografie jako součásti RVP, s různými pojetími této problematiky a s kontextovým modelem učení. Po stručné charakteristice savců a jejich anatomii v závislosti na prostředí následují podrobnější informace o vybraných savcích. Vytvořený soubor obsahuje informace a pomůcky, které přímo u expozic jednotlivých zvířat názorně přiblíží žákům charakteristiku daných savců, zajímavosti o nich a jejich adaptaci na dané prostředí, ve kterém žijí. Dále jsou v něm popsány metodické pokyny pro učitele a rovněž obsahuje pracovní list včetně řešení. Součástí je i mapa zoo s vyznačenými klíčovými stanovišti vzdělávacího programu. Celý soubor bude k dispozici na pokladně zoo. Je možná i předchozí příprava z materiálů na webu zoo.
Spokojenost s návštěvou ZOO Hluboká
PANGRÁC, Čeněk
Cílem této práce bylo zjistit, jaké služby návštěvníci pokládají za nejvíce významné a jak jsou s konkrétními službami v ZOO Hluboká spokojení. Analýzou získaných dat byl získán přehled o tom, jak ZOO naplnila očekávání návštěvníků a tudíž, jakou má šanci, že návštěvník přijde znovu nebo ZOO doporučí známým. Praktické využité této práce spočívá v možnosti rozvoje návštěvnosti ZOO Hluboká na základě analýzy dat získaných primárním výzkumem. Výsledky práce ukázaly, že ZOO nenaplnila všechny potřeby návštěvníků.
Návrh edukačních listů pro samostatnou práci žáků při návštěvě Zoo Ohrada Hluboká nad Vltavou
DRAGOVÁ, Klára
V teoretická část bakalářské práce se zabývá problematikou výukových forem se zaměřením na podmínky a přístupy k mimoškolní výuce a shrnuji požadavky na edukační materiály, používané v této formě výuky. Praktickým výstupem práce jsou vypracované samoobslužné edukační listy pro Zoologickou zahradu Ohrada Hluboká nad Vltavou na téma "ZNÁTE ZVÍŘATA V ZOO", určené pro žáky 2. stupně základní školy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.