Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vittorio Storaro: How to maintain artistic style in digital cinematography
Kerimoglu, Kagan ; SMUTNÝ, Vladimír (vedoucí práce) ; ŠOFR, Jaromír (oponent)
This thesis explores how a cinematographer can reflect his/her own style in the
Světlo jako dramatický výrazový prostředek kinematografického obrazu
Pavelek, Tomáš ; ŠPELDA, Josef (vedoucí práce) ; MACÁK, Jiří (oponent)
Ve své práci se zaměřím na úlohu světla a jím budovaných atmosfér ve filmové dramatické tvorbě. Zmíním se o některých výrazných kameramanských stylech v historii kinematografie a o rozdílnosti práce se světlem v kontextu doby. Zaměřím se na realistický a logický způsob práce se světlem a na technické a technologické nástroje kameramana, které mu tuto práci umožňují a s jejíchž pomocí lze vytvářet světelné atmosféry a podporovat tak scénář v jeho dokonalém vizuálním převyprávění.
Výrazové prostředky a barevné řešení filmů Vittoria Storara
Beneš, Marcel ; ŠOFR, Jaromír (vedoucí práce) ; KOBLOVSKÝ, Petr (oponent)
V této práci jsem se zaměřil na profesní život a kreativní tvorbu italského kameramana Vittoria Storara. Pojednává o jeho celoživotní pouti jako tvůrce obrazu, porozumění energii barev a barevných tonů, světla a stínu, jejich nepostradatelný význam a souhru v jeho dílech. Prostředníctvím těchto dvou hlavních výrazových prostředků, kterými je film tvořen, se snaží divákovi interpretovat emoce a charakter postav v příběhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.