Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kampaň sdíleného marketingu v organizaci Mamma HELP ve spolupráci se společností Ryor
Kolářová, Simona ; Pospíšilová, Tereza (vedoucí práce) ; Dohnalová, Marie (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o sdíleném marketingu, jedná se o jednu z forem spolupráce mezi neziskovými organizacemi a firmami. V teoretické části práce je popsán širší kontext sdíleného marketingu, jeho zasazení jak do prostředí firemního, tak do prostředí neziskového sektoru. Jeden z oddílů teoretické části je věnován oblasti týkající se úspěchu kampaně sdíleného marketingu. Na toto téma je z velké části zaměřen i empirický výzkum. Jedná se o kvalitativní výzkum, který je založen na případové studii úspěšné kampaně sdíleného marketingu z českého prostředí. Kampaň byla vybrána podle faktorů předpokládající úspěch kampaně, jež jsou popsány v teoretické části. Nejprve je detailně popsán její vývoj a následně je zjišťován pohled neziskové organizace i firmy na úspěch zkoumané kampaně. Výzkum se v rámci problematiky úspěchu kampaně zaměřuje na to, jaké faktory mohly úspěch ovlivnit, a v čem je úspěch kampaně spatřován podle zástupců firmy i neziskové organizace.
Sdílený marketing v oblasti ochrany zvířat, péče o opuštěná, týraná či handicapovaná zvířata a živočichy žijící volně či v zajetí
Kostková, Lucie ; Matyáš, Ondřej (vedoucí práce) ; Pospíšilová, Tereza (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám podobou sdíleného marketingu v oblasti ochrany zvířat, péče o opuštěná a týraná či handicapovaná zvířata a živočichy žijící volně či v zajetí. Zajímají mě různé formy spolupráce firem a neziskových organizací, které v této oblasti působí a způsoby využití webových stránek neziskových organizací a jejich firemních partnerů jako komunikačního nástroje. Práci uzavírají čtyři případové studie, které přibližují čtenáři základní formy spolupráce firmy a neziskové organizace a jejich komunikaci, na které jsem ve vymezené oblasti narazila.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.