Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vizuální identita studentského projektu v rámci Pražského Quadriennale
Žáčková, Kristýna ; Štěpán, Petr (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
Tvorba vizuální identity projektu Praha není Česko, který prezentuje tuzemskou studentskou část na Pražském Quadriennale 2019.
Vizuální identita studentského projektu v rámci Pražského Quadriennale
Žáčková, Kristýna ; Štěpán, Petr (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
Tvorba vizuální identity projektu Praha není Česko, který prezentuje tuzemskou studentskou část na Pražském Quadriennale 2019.
Realizace a zvuková koncepce audiovizuální instalace Golem Cube
Kuhn, Martin ; HART, Marek (vedoucí práce) ; NEUBAUER, Petr (oponent)
"Realizace a zvuková dramaturgie audiovizuální instalace Golem Cube" se zabývá koncepcí a tvorbou zvukové složky prostorové audiovizuální instalace Golem Cube realizované pro Pražské Quadriennale 2015. Jedná se o ucelenou zpráva o tvorbě zvukové složky pro 4 projekční plochy ve třírozměrném prostoru od počátečního návrhu koncepce, přes její realizaci až po konečnou instalaci. Text se zvláště zaměřuje na praktická specifika jimiž se toto dílo odlišuje od běžné filmové produkce. Analyzuje a hodnotí užitá řešení a postupy realizace.
Festival Pražské Quadriennale a jeho marketingové a komunikační návaznosti
Pavlíková, Lenka ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Pařízková, Daniela (oponent)
V první kapitole se práce zabývá analýzou marketingového mixu festivalu Pražské Quadriennale 2011. V dalších částech se blíže zaměřuje na marketingovou komunikaci této kulturní události s ohledem na komunikaci s širokou veřejností. Cílem práce je navrhnout dle dat získaných z marketingového výzkumu zaměřeného na vnímání festivalu a marketingové kampaně minulého ročníku vylepšení marketingové kampaně Pražského Quadriennale 2015.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.