Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení strategie vstupu značky na zahraniční trh
Kovářová, Alena ; Klosová, Anna (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Diplomová práce "Hodnocení strategie vstupu značky na zahraniční trh" se zabývá analýzou mexického pivovarnického trhu a poukazuje na zásadní faktory, které je nutné zvažovat při vstupu na daný trh. V první kapitole rozebírá teoretická hlediska, která musí firma zvážit, pokud chce na zahraniční trh vstoupit a shrnuje aktuální situaci na světovém pivovarnickém trhu. Ve druhé kapitole je blíže prozkoumán mexický pivovarnický trh, základní ukazatele spotřeby a hlavní hráči na trhu figurující. Třetí kapitola rozebírá blíže možnost vstupu na mexický trh pro společnost Pivovary Staropramen. Navrhuje způsoby, které mohou dopomoci firmě k úspěšnému průniku na tento trh.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.