Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zhodnocení komunikační kampaně kliniky GHC v rámci reality show Mladší o pár let II
Váňová, Michaela ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Chytková, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce analyzuje účinnost komunikační kampaně kliniky GHC v rámci reality show Mladší o pár let II. Pro kompletní zhodnocené dané marketingové činnosti byly provedeny tři analýzy: analýza účinnosti kampaně z hlediska kliniky GHC jakožto zadavatele kampaně, analýza účinnosti kampaně s ohledem na sledovanost pořadu Mladší o pár let II a analýza účinnosti kampaně na základě kvalitativního výzkumu cílové skupiny kliniky GHC.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.