Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dialog mezi ilustrací a animovaným filmem
TONKOVÁ, Magdalena
Diplomová práce Dialog mezi ilustrací a animovaným filmem sestává ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá ilustrací a vybranými ilustrátory 20.- 21. století v Čechách, kteří působili a tvoří v krátkém animovaném filmu. Proto bude stěžejní kapitola věnována Jiřímu Trnkovi, Adolfu Bornovi, Jiřímu Šalamounovi a Janu Švankmajerovi. Praktická část navazuje na část teoretickou a jejím cílem je výtvarné zpracovaní ilustrací, které mohou sloužit k přípravě animovaného filmu.
Průvodce nástrahami předmětů každodenního života
DOČKÁLKOVÁ, Veronika
Bakalářská práce "Průvodce nástrahami předmětů každodenního života." sestává ze dvou částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá životem a dílem Jana Švankmajera, a směry, které určují jeho tvorbu. Praktická část je ve věnována tvorbě autorské knihy, která slouží jako průvodce kuchyní pro děti předškolního, či mladšího školního věku.
Haptické deníky
ŠTĚCHOVÁ ŽÁKOVÁ, Marie
Tato práce se pokouší nastínit problematiku hmatu ve vztahu k umění a každodennosti. První kapitola se věnuje blíže fenoménu hmatu, představuje tento smysl, charakterizuje komunikaci dotykem, zabývá se tvůrčími typy podle Viktora Lowenfelda, rozebírá pojem haptiky a věnuje se umění a hmatu. V druhé kapitole představujeme jednotlivé typy deníků, psychologické aspekty vedení deníků a také rozebíráme vztah deníků a taktilismu. Třetí kapitola je prakticky zaměřená, popisuje smysl haptických deníků a představuje formou volných asociací jednotlivé haptické objekty- asambláže. Součástí práce je celkem 7 hmatových objektů
Cesta do hlubin Švankmajerovy tvorby
RYBÁŘOVÁ, Adriana
Bakalářská práce pojednává o díle českého výtvarníka, animátora a režiséra Jana Švankmajera a o možnosti interpretace jeho tvorby. Zprvu se zabývá problematickou otázkou interpretace uměleckého (surrealistického) díla optikou psychoanalýzy, při ohledu na vývoj disciplíny. Dále sleduje vybraná východiska a aspekty umělecké tvorby vzhledem k dílu Švankmajera. Teoretické modely jsou aplikovány v další části bakalářské práce, při analýze filmů Jana Švankmajera a jejich ústředních motivů prolínajících celou tvorbou. Cílem studie je nalézt pokud možno adekvátní způsob interpretace a náhledu na tvorbu konkrétního umělce- Jana Švankmajera (s důrazem na rozdílnost pohledu na dílo uznávaného umělce oproti tvorbě laika, či klienta v terapii)ve shodě s úhlem pohledu rožnovské školy arteterapie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.