Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Implementace badatelsky orientovaného vyučování v hodinách zeměpisu na příkladu geografie města
LEŽÁK, Martin
Hlavním cílem této práce je geneze výukového materiálu v rámci aplikace konceptu badatelsky orientovaného vyučování v hodinách zeměpisu na základních školách či nižších stupních gymnázií. Za ústřední teoretický rámec byla zvolena problematika geografie města, jako jedna z aktuálněji nejvíce diskutovaných geografických subdisciplín. Nově vzniklý výukový materiál bude mít komplexní podobu kromě samotné učebnice pro žáky bude vytvořena metodická příručka pro pedagogy. Badatelsky směřovaná výuka se chce v prostředí školy přiblížit reálnému vědeckému procesu, žáci si tak pomocí něho ukotvují samostatné nakládání s informacemi. Sami si snaží dílčí problémy stanovovat, ověřovat jimi vytýčené hypotézy pomocí procesu bádání, vše pak analyzují a syntetizují. Uvedená metoda spolu s poznatky geografie města jsou rozvíjeny pomocí práce s GPS Loggerem. Výukový materiál je v rámci dalšího dílčího cíle implementován na vybraných základních školách. Pomocí dotazníkového šetření žáci i učitelé autorovi poskytnou cennou zpětnou vazbu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.