Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategy of Fast Fashion Retailers in the Czech Republic - A Case Study Analysis of Three Chosen Retailers
Kučmašová, Hana ; Jaklová, Martina L. (vedoucí práce) ; Sedláčková, Helena (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku fast fashion reteilerů. Teoretická část práce se zabývá teorií strategie a mezinárodní strategie a fast fashion retailingu. Praktická část se pak soustřeďuje na působení fast fashion retailerů v České republice. Hlavní součástí praktické části jsou tři případové studie zabývající se působením mezinárodních řetězců MANGO, Zara a H&M na českém trhu; prostřednictvím jejich příkladu se práce snaží popsat působení mezinárodních řetězců na českém trhu. Cílem práce je popsat, zhodnotit a porovnat strategie vybraných řetězců na českém trhu. Práce se snaží potvrdit či vyvrátit, na příkladu třech zmíněných řetězců, hypotézu, že firma, která vstoupila na trh jako první, získá konkurenční výhodu. V neposlední řadě se práce snaží identifikovat možné faktory úspěchu vybraných řetězců na českém trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.