Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 728 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Modul pro propojení eshopu s emailovým marketingem
Kaštánek, David
Diplomová práce se zabývá analýzou stávajících metod propojení e-obchodu s e-mailovým marketingem. Na základě této analýzy jsou definovány požadavky pro nově navrhovanou aplikaci pro propojení e-obchodu a e-mailového marketingu. Diplomová práce uvádí kompletní návrh řešení tohoto propojení, který obsahuje princip propojení aplikace s e-obchodem, tvar pravidel pro generování seznamů e-mailových adres a poskytování těchto seznamů aplikacím e-mailového marketingu. Dále je navrhované řešení implementováno a je uvedena dokumentace struktury a klíčové funkcionality systému.
Strategické chování e-commerce podniků z pohledu zákazníka
Vančata, Vladimír
Diplomová práce je zaměřena na strategické chování e-commerce podniků z pohledu zákazníka v oblasti prodeje elektroniky, konkrétně mobilních telefonů. Práce je rozdělená na dvě části, a to na teoretickou a empirickou. V teoretické práci jsou uvedeny odborné vysvětlení ohledně elektronického obchodování, strategického řízení a online nákupního chování zákazníka v e-commerce. Veškeré termíny jsou převzaté a čerpané z odborné literatury. Empirická část bude rozdělena na dvě části, ve které autor provede kvantitativní výzkum faktorů ovlivňující online nákupní chování zákazníka a finanční analýzu. Pomocí metody benchmarkingu a situační analýzy budou v obou případech vyhodnoceny příslušné strategie vybraných podniků. V práci budou zkoumány dvě hypotézy, které budou v závěru potvrzeny či vyvráceny.
Chování spotřebitele při nákupu potravin prostřednictvím elektronického obchodu
Polášková, Monika
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů v České republice při nákupu potravin prostřednictvím elektronického obchodu. Hlavním cílem je navrhnout doporučení pro subjekty provozující elektronický obchod s potravinami, která povedou ke zvýšení frekvence nákupů online. Literární přehled se zaměřuje na problematiku chování spotřebitele při nákupu v kamenné prodejně a prostřednictvím elektronického obchodu. Situační analýza poskytuje přehled o současném stavu na českém a světovém trhu, zejména o ekonomické situaci českých spotřebitelů, o počtu uživatelů internetu, či o velikosti e-komerce trhu. Primární výzkum je proveden prostřednictvím dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 407 respondentů. Následně je provedena segmentace respondentů a ověření závislostí stanovených hypotéz. Závěrem jsou formulována doporučení pro subjekty provozující elektronický obchod s potravinami.
Návrh strategie vybraného online obchodu
Dukát, Pavel
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou internetového obchodu GymBeam.cz. Cílem práce je navrhnout podniku vhodnou strategii, která bude sloužit k budoucímu rozvoji podniku. Je vymezený pojem e-commerce, jeho členění a výhody a nevýhody. Je zkoumán vývoj a současný stav B2C e-commerce v České republice. Následně jsou shromážděny základní informace o společnosti GymBeam s.r.o., která je analyzována prostřednictvím konkrétních analytických metod. Na základě zjištěných informací je společnosti navržena strategie vhodná pro implementaci.
Elektronický obchod B2C v České republice
Bystrianská, Lucie
Bystrianská, L. Elektronický obchod B2C v České republice. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Tato bakalářská práce se zaobírá elektronickým obchodem B2C v České republice. Zaměřuje se na zjištění současného stavu B2C e-commerce, jeho výhod a nevýhod pro prodávající i spotřebitele a analýzu internetového obchodu společnosti Tescoma. Vlastní práce spočívá ve zpracování primárních i sekundárních dat. Na základě těchto dat jsou sestaveny konkrétní analýzy vztahující se k e-shopu i společnosti jako celku. Dle dosažených výsledků jsou společnosti Tescoma navržena doporučení pro její marketingovou strategii.
B2B e-commerce aplikace v rámci Salesforce CRM
Lukschová, Tereza
Práce se zabývá návrhem a realizací e-commerce rozšíření pro Salesforce CRM. Cílem je využití potenciálu produktu Community Cloud systému Salesforce a tak zajištění nízkonákladové varianty e-shopu pro jeho provozovatele.
Trh slevových portálů v České republice
Novák, Martin
Tato práce se zabývá trhem slevových portálů v České republice. Nejprve je popsán princip elektronického obchodování, dále se práce zaměřuje na vznik, vývoj a aktuální situaci na trhu slevových serverů. Součástí práce je vyhodnocení dotazníkového průzkumu, na jehož základě je identifikován typický zákazník slevového portálu, a jsou formulována doporučení směrem k slevovým portálům pro zvýšení spokojenosti jejich zákazníků.
Riadenie rizik v odvetví e-komercie v podniku z oboru doplnkovej výživy
Hlavajová, Mária
Hlavajová, M. Řízení rizik v odvětví e-komerce v podniku z oboru doplňkové výživy. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Bakalářská práce se zabývá identifikováním a následně řízením rizik pro podnik XY. Podnik XY podniká v oboru doplňkové výživy v odvětví e-komerce. Literární rešerše vymezuje základní pojmy z oblasti elektronického obchodování a rizika. Analytická část obsahuje katalog rizik, vytvořený pomocí brainsotrmingovej metody a "what if" metody, které slouží k identifikaci rizik. Pomocí semikvantiativní metody je vytvořeno hodnocení rizik. Shrnutím výsledků je návrh opatření a doporučení pro eliminaci identifikovaných rizik.
Využití marketingu na sociální síti Instagram při propagaci e-shopů
Mikinová, Markéta
MIKINOVÁ, M. Využití marketingu na sociální síti Instagram při propagaci e shopů. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Bakalářská práce se zabývá tvorbou šesti segmentů českých uživatelů Instagramu ve věku 16–30 let, na které je vhodné cílit marketing prostřednictvím této sociální sítě. Dále formuluje doporučení pro e shopy v České republice v kontextu vhodné formy jejich propagace. Některá doporučení jsou formulována přímo v kontextu k jednotlivým segmentům. Nakonec jsou v práci identifikována odvětví, pro která reklama na Instagramu je a není vhodná.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 728 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.