Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,063 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Společenská odpovědnost obchodní společnosti
Hrdlička, Aleš
Hrdlička, A. Společenská odpovědnost obchodní společnosti. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2009. Bakalářská práce se věnuje problematice společenské odpovědnosti a její aplikaci ve firemním prostředí. Teoretická část se zabývá základními teoretickými přístupy společenské odpovědnosti, způsoby její implementace a hodnocení. Následuje popsání základních termínů s tímto tématem spojených. V praktické části se práce věnuje deklarovaným společensky odpovědným aktivitám vybrané společnosti. Prostřednictvím dotazníkového šetření a rozhovorů se zaměstnanci je zjišťováno, zda jsou všechny deklarované aktivity v reálném chodu firmy skutečně aplikovány. Poté jsou navržena vhodná doporučení s ekonomickým zhodnocením.
Vyhodnocení finanční pozice firmy s bio-sortimentem a její nástin jejich nemonetárních přínosů
Adamcová, Kateřina
Cílem bakalářské práce je vyhodnocení finanční pozice firmy nabízející kosmetické produkty v bio-kvalitě a nastínění jejich nemonetárních benefitů pro společnost a region. Stejná analýza je provedena na obdobném podniku vyrábějící konvenční (ne-bio) kosmetické produkty. Analýzou bylo zjištěno, že se jedná o finančně zdravé a rostoucí společnosti snažící se zohlednit ekologickou sféru při výrobě svých produktů. Opatření byla navržena v oblasti zadluženosti a rentability. Firma Botanicus by pro posílení rentability mohla využít financování cizími zdroji a realizovat na trhu skladové zásoby. Dermacol by se měl zaměřit pouze na obchod a zrušit výrobu.
Interní a externí faktory ovlivňující obchodní činnost podniku
Dřímalová, Renáta
Dřímalová, R. Interní a externí faktory ovlivňující obchodní činnost podniku. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Práce se zabývá identifikací a zhodnocením vlivu interních a externích faktorů na ekonomické ukazatele související s obchodní činností firmy Patria Kobylí, a.s. Teoretická část vysvětluje obchodní činnosti a prostředí podniku. Věnuje se charakteristice vnitřních a vnějších faktorů a definici analýzy SWOT. Dále popisuje obchodní strategii a její změnu. Aplikace teoretických východisek je tvořena na základě získaných informací z podniku. Je provedena PEST analýza vnějšího okolí, analýza odvětví a vnitřního prostředí a syntéza získaných dat. Dále je použita SWOT analýza a její vyhodnocení. V závěru práce jsou stanoveny možnosti a doporučení pro podnik.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,063 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.