Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uplatnění multilevel marketingu v obchodním podnikání
Purnochová, Jana ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Bakalářská práce Uplatnění multi-level marketingu v obchodním podnikání se zabývá přiblížením přímého prodeje a jeho podkategorie multi-level marketingu (dále též MLM). V první části stručně nastiňuje historii vzniku, vymezuje několik základních pojmů a definuje základy fungování systému MLM a jeho hlavní výhody a nevýhody. Dále představuje klíčové činnosti spojené s aktivitou v daném odvětví -- vysvětluje postupy úspěšné komunikace a zdůrazňuje základní pravidla, jejichž dodržování je nutné k dosažení úspěchů. Součástí práce je také popis současných rysů přímého prodeje a představení žebříčku deseti nejúspěšnějších MLM společností posledních dvou let. Poslední kapitola představuje společnost Avon a zaměření její obchodní činnosti, popsán je také model odměňování Sales Leaderů společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.