Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Konkurenceschopnost českého designu
Petrák, Jiří ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Cílem práce je seznámit čtenáře s pojmem design, jeho vývojem a různými kategoriemi. Dále přibližuje využití designu jako důležitého marketingového nástroje a jeho implementaci v rámci konkurenční strategie modrého oceanu. V praktické části je nastíněna nejprve konkrétní aplikace společnosti Apple computer. Část "Český design" je věnována konkrétním úspěšným spolupracím designérů a českých firem jako jsou Linet, Mattoni, Pivovary Staropramen a další. Na závěr práce nastínňuje proces založení designové značky KATARZE a přínos z její prezetance na akci Designblok.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.