Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové strategie lékárenských sítí na českém trhu
Rejzek, Jan ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
Cílem diplomové práce je zanalyzovat využívané marketingové nástroje vybrané lékárenské sítě společně s nově definovanou úlohou lékáren v oblasti podpory veřejného zdraví a navrhnout východiska marketingové strategie pro získání konkurenční výhody lékárenské sítě Alphega lékárna v českém prostředí. V první části práce je přiblížena problematika marketingu ve farmacii, marketingového a komunikačního mixu. V další části je charakterizován lékárenský trh v České republice a úloha lékáren v oblasti podpory veřejného zdraví. V analytické části je provedena analýza marketingových nástrojů lékárenské sítě Alphega lékárna s využitím interních sekundárních dat společnosti Alliance Healthcare. V praktické části práce je proveden marketingový výzkum na trhu B2B a B2C. V závěrečné části jsou interpretovány celkové výsledky výzkumu a navržena doporučení pro marketingovou strategii.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.