Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Význačné stylové rysy článků PR (Na příkladu prezentace značky Nespresso v online lifestylových časopisech)
Pištorová, Barbora ; Mrázková, Kamila (vedoucí práce) ; Mareš, Petr (oponent)
Práce se věnuje význačným stylovým rysům dnes téměř fenomenálního jevu, článku PR, zkoumá jeho specifika především v prostředí online lifestylových médií, tedy prostředí, ve kterém se tento žánr velmi často vyskytuje. Na základě literatury z oboru stylistiky, mediálních studií i public relations je v teoretické části nejprve zkoumán článek PR, a dále v části praktické je analyzován vybraný materiál. Tímto materiálem byly zvoleny články PR tematizující značku Nespresso nebo její produkty, které byly uveřejněny ve zvoleném typu médií v průběhu roku 2018. Výsledkem práce je tedy klasifikace článku PR na poli stylistiky, jeho vztah k běžným publicistickým, nekomerčním textům, textům reklamním i k již existujícímu pojmu advertorial.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.