Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Postoje lidí k Network marketingu
ZÍMOVÁ, Ivana
Tato práce se zabývá postojem veřejnosti vůči network marketingu a stanovením jeho budoucího směru. Prvně byla nastudována odborná literatura, která vysvětluje pojem network marketing a pojmy s ním související, jak funguje, výhody a nevýhody. Navíc jsou zmíněna zajímavá statistická data. V praktické části jsou uvedeny výsledky elektronického dotazování, které zjišťovalo postoj veřejnosti a také rozhovor se zástupcem vybrané firmy Amway. Po vyhodnocení informací a stanovení možného budoucího směru byly informace aplikovány na vybranou firmu Amway, pro kterou byly vytvořeny případné návrhy k uvážení, na co se firma a její zástupci mohou do budoucna více zaměřit.
Hodnocení vybraného eventu
ZÍMOVÁ, Ivana
Tato práce se zabývá hodnocením Letního barokního festivalu. Cílem je porovnat 2 z 8 festivalových míst, konkrétně Plasy a Tachov, která byla vybrána na základě podobného programu a jsou porovnávána z pohledu struktury účastníků, marketingové komunikace, motivů k účasti, nejzajímavější části festivalu a důvodu výběru daných míst. Rovněž se určuje dopad festivalu na tato místa, který se měří z hlediska spokojenosti a finančních aspektů. V souvislosti s problematikou byla nejprve nastudována odborná literatura, která řešila základní pojmy, jako je cestovní ruch, kulturní cestovní ruch, eventy, a event marketing. V závěru se teorie zabývala marketingovou komunikací. Výzkum je v rámci praktické části rozdělen do dvou fází: písemné dotazování návštěvníků festivalu a online průzkum široké veřejnosti. Na základě výsledků jsou vytvořeny návrhy a doporučení pro pořadatele, aby byly efektivně využívány propagační prostředky v dalších letech a aby byl festival atraktivní i pro ostatní segmenty s ohledem na ten současný.

Viz též: podobná jména autorů
1 Zimová, Iveta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.